Junibebisar 2016
Jag har testat fyra gånger med vanliga cb och ser jättestor skillnad med! Testade 4/10, 6/10, 12/10 och 15/10. Nu börjar det bli dags snart igen. Får knata upp på lunchen i morgon och köpa mig ett tvåpack! :)
Jag har testat fyra gånger med vanliga cb och ser jättestor skillnad med! Testade 4/10, 6/10, 12/10 och 15/10. Nu börjar det bli dags snart igen. Får knata upp på lunchen i morgon och köpa mig ett tvåpack! :)
Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.
Är detta ett missfall?
Jag är i v 6 + några dagar.
Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?
jag testar mest för att lugna mig, jag är rädd att allt inte är bra efter att ha haft utomkveds, vill bara lugna mina nerver
Tror inte Du behöver oroa dig alls. Testa igen om två dar så ska du se att sträcken mörknat. Skiljer sig ju mkt på olika test. Jag fick gravid 1-2 på cb digital men ett knappt synligt test på RFSU testa tidigt. Sen ngn dag senare var alla sträck mörka.
Här är bild på de testen jag tog imorse!
Hej på er, går in i v8 idag (7+0) och jag mår illa hela tiden, kan inte minnas att jag mått så här illa med de andra 7, det är nästan så jag ibland funderar på om det är värt det och trötthet ska vi inte prata om, kan sova konstant om jag fick! Ska till bm 4/11 och få remiss till mkp så då får jag se pyret! Har en del molvärk men inte ömma bröst, men det hade jag inte de sista två gångerna heller. Vill bara komma förbi v 12-13 så man slipper illamåendet!
Denna tråden är till gör prat om ALLT dom rör en graviditet oavsett om det rör oro om missfall, barnvagnsköp, svullen mage eller kräkkänslor.
Passar det inte er så har ni valmöjligheter...
Här ska vi inte utesluta vare sig det ena eller andra..
Så fortsätt gärna skriva er oro, jag finns iag för att stötta er...
Och till er andra så pratar jag gärna allt annat med. :)
Någon mer av er som har barn innan som känner större oro i denna graviditeten?
Jag trodde man skulle känna sig lugnare när man reder gjort det en gång förut men istället är jag jätte orolig.
Försöker minnas vad jag hade för symtom med dottern och jämför. Men grejen är att jag har inga symtom alls mer än ömma bröst. Hade massa symtom med dottern.
Är så nojjig och blir samtidigt så trött på mig själv. Jag vill bara kunna njuta. Men det kommer väl :)
Hur ska ni här inne göra med kub?
Grus grus - vet du hur länge man kan göra nipt? (Alltså senast vilken vecka). Jag frågar eftersom jag tror din strategi skulle passa oss också. Jag har redan tackat ja till kub, men om siffrorna är dåliga vill jag gärna göra nipt därefter.