gr0 skrev 2015-12-06 12:33:22 följande:
Jag har också fått flera mindre blödningar och är dessutom ganska förstoppad till och från. Igår fick jag en väldigt vattning brun flytning/blödning och blev orolig att det läckte fostervatten. Åkte in till akuten men de ville inte undersöka mej eftersom jag inte blödde mycket. De trodde det var UVI men det var det inte heller. Har ganska ont i både mage och ryggslut och kan inte slappna av trots att jag såg hjärtslag i v 11 och är i v 15 nu. De tror att det är moderkakan som växer men det vore skönt att faktiskt veta att allt är okej. Har du haft ont också?
Är också ganska förstoppad så undrar om de är för man tryckt på eller nåt, har inte kommit något blod sen igår iaf så hoppas de håller sig borta.
Jobbigt att de inte vill undersöka dig. Har inte ringt än ellet så för vet ju att man måste ha jätteont och blöda jättemycket för att få hjälp (vad jag läst iaf)
Jag har inte ont, är samma molvärk som ja haft hela tiden, men de betyder ju inte att allt är som de ska. Ska prata med bm imorgon och se vad hon säger.
Lycka till oss båda!