Inlägg från: caroline1986 |Visa alla inlägg
  • caroline1986

Junibebisar 2016

Idag går jag in i vecka 14 13+0 känns skönt! Till er som är oroliga att era symtom försvunnit det gjorde mina helt i v 10 och har inte haft några sen dess va med orolig men på ul va det en frisk o glad bebis så oroa er inte det är helt normalt att det blir så försök o njuta av o må som vanligt! Jag saknar INTE tröttheten o illamåendet

• caroline1986
    undrar80 skrev 2015-11-26 17:43:00 följande:

Ok, tack!

När jag var där så sa jag att jag var spruträdd osv osv.. hon sa: men det här provet ska tas från fingret..

Så jag hoppas att jag kan få ta från fingret nästa gång också men att hon bara tar lite mer då..

Tog med från armen ett rör till kub
  • caroline1986

Hej på er! Har fyllt i papper med chefen idag inför o söka graviditetspenning då jag jobbar som Målare och har tungt o fysiskt jobb! Skulle fylla i min årsinkomst där o kom o tänka på föräldrapenningen! Hur mkt har ni tänkt ta varje vecka o vad tjänar ni i månaden? Jag ska börja med 3-4 dagar i veckan se hur det funkar har ca 32.000

• caroline1986

Tänkte skicka in om havandeskapspenning i januari så man vet att det är inne.

Föräldrapenningen ät en bra bit bort men bara kom o tänka på det! Går in i v 15 imorgon

frucgsvensson skrev 2015-12-01 20:49:06 följande:

Men oj, ska man göra sånt redan? Vilken vecka är du i? Du kan ju inte vara mer än vecka 15-16 eller, om du ska ha i juni?

Har inte tänkt ett dugg på föräldrapenningen.

Däremot kommer jag också söka havandeskapspenning då jag jobbar inom vården med tunga lyft och mycket spring osv.

• caroline1986

Förlåt men inget ont menat nu men hade ni ett bra förhållande innan ni skaffade barn? Förstår inte riktigt de som skaffar barn när förhållandent inte är bra

En del av oss skrev 2015-12-07 06:26:12 följande:

Jag skriver på en platta så qoute försvinner går inte att göra något åt det tyvärr.