Liten2016 skrev 2016-06-19 13:31:27 följande:
Jag blir verkligen tokig på alla som hör av sig och frågar om bebisen kommit. Jag vill bara skrika att jag berättar när det händer något. Deras omtanke är bara jobbig, och inte något som hjälper mig överhuvudtaget.
Jag förstår verkligen vad du menar med att dessa dagarna är längre än alla andra under graviditeten. Att bara vänta är så jobbigt, både fysiskt och psykiskt.
Jag skulle ju kunna laga lite mat och baka en kaka. Bra idé. :)
Jag hoppas verkligen att våra bebisar kommer snart. Du som väntat så länge dessutom. Jag är med i en facebook-grupp med några i Gbg som väntar barn i sommar, och 5 st har redan fått sina bebisar, och några av dem ganska så tidigt. Jag är den enda som faktiskt gått till BF. Så det är ingen som är i samma situation. För de som är kvar väntar ju fortfarande på BF.
Är ditt användarnamn från True Blood eller något annat?
Ja det stämmer, från true blood :)
annieh897 skrev 2016-06-19 14:02:07 följande:
Bf+11 idag. Fortfarande noll känningar. Hade inte varit så plågsamt att gå över tiden om jag hade kunnat göra lite mer på dagarna men är för trött och har ont. Igår var vi iaf iväg hos vänner en sväng. När vi kom hem därifrån hade jag så ont i fogarna att min sambo fick hämta min skrivbordsstol och köra mig till soffan på den. Ska på bedömning på torsdag. Min gissning är att det inte blir igångsättning förrän efter midsommarhelgen. Så minst en vecka till...
Hoppas du blir igångsatt innan midsommar. Jag kommer få panik om de inte sätter igång mig senast på onsdag. Min bm sa att jag bara kommer få gå över 4 dgr men sen kan de vara fullt på förlossningen :(
Segt att du har ont, här klättrar jag mest på väggarna, jag har ju varit hemma sen 15 dec så nu börjar jag bli lite uttråkad och vill gärna ha min bebis :)