Oscarsmamma84 skrev 2016-05-11 21:48:52 följande:
[quote=76616094][quote-nick]ostpaj skrev 2016-05-11 20:27:04 följande:[/quote-nick] Nej, har också en treåring. Fantastisk, glad och enkel tjej. Så nästa måste ju bli motsatsen :p Jag är så övertygad om att förlossningen kommer att gå jättefort! Vet inte var jag har fått det ifrån. Bara tror att det kommer vara över på ett ögonblick. Haha, fast det är ju bra att tänka så. För psyket, menar jag :p[/ Hehe har en temperamentsfull o livlig pojke så hoppas lite att nästa blir lugnare:) e inte rädd för smärtan e rädd o inte hinna in vi har 1 timme till BB o mina föräldrar som ska ha sonen bor 30 min åt andra hållet men bara hjärnspöken hehe
Det går nog bra ska du se! Annars brukar ju många vara ute i god tid och få åka hem från förlossförloss för att värkarna inte är tillräckligt täta. Jag har ganska nyligen blivit ensamstående. För bara 4-5 veckor sen. Jag är lite nojig över att allt ska starta mitt i natten och sen måste man ringa efter barnvakt, ringa efter skjuts, alla sover med ljudlöst på telefonen, eller att alla är extremt fulla/bakis/halvt medvetslösa eftersom jag har bf på midsommarafton. MEEEEN det löser sig! Ut kommer den ju alltid :)