• Elenius

Junibebisar 2016

Någon mer av er som har symtom som upplever att de kommer och går lite? Eller är allt exakt samma hela tiden?

• Elenius
    2013januari skrev 2015-11-13 20:06:55 följande:

Nejdå förstår hur du menar men utgår enbart från mig och min förra graviditet... Gick upp 24kg med första barnet och slutade alltså nära 80kg vilket är på tok för mkt.. Då åt jag och tänkte lite "jaja ja är gravid" vilket inte va värt det. Denna gången försöker jag istället klara det omvända...

Hoppas att du menar att över 80 kilo är på tok mycket för dig och inte generellt :)? för jag vägde 73 kilo när jag blev gravid :(! UH hatar det här med vikt!
  • Elenius
    2013januari skrev 2015-11-13 21:14:28 följande:

Såklart, började ju inlägget med "utgår enbart från mig"...

Ah såg det nu, förlåt mig.

Jag har bara de lite känsligt med vikt, så mitt fel!

Trevlig helg!
  • Elenius

Någon mer vars mage är i totalt kaos?!

Helt uppblåst och gasig, gör ont och är besvärlig. Långsam och snabb, nästan svider! Haha.

Jag är i vecka 7+4 idag.

• Elenius

Mår även illa till och från.

Har svårt stt säga om jag är hungrig eller vad det är för tecken magen sänder ut! Haha

• Elenius

Var på vul förra veckan då var jag 7+1 så två dagar efter de vi trodde, nu är jag i 8+3 och tycker att symtomen har minskat, med ett MA i bagaget gör det mig ledsen! Är det någon som kan pigga upp mig lite? :) kram!

• Elenius

Har gula flytningar, är det normalt?

Läste att det betyder att de är blod i flytningen.

• Elenius
    Tiana skrev 2015-11-26 04:39:17 följande:

Kan inte sova. Legat och vridit mig i sängen 1,5 timme så gav upp och äter nu istället. Tankarna mal och oron vill inte släppa. Behöver ringa veterinär imorgon, mycket på jobbet och det faktum att jag känt av mindre symptom de senaste dagarna sätter sina spår.

Vet inte vad jag vill med inlägget egentligen. Skriva av mig antagligen :)

Ska se om jag kan hitta några minuters sömn innan klockan ringer om en timme. Godmorgon till er som snart stiger upp :)

Åh jag känner igen mig i din oro, mina symtom har plötsligt nästan försvunnit. Det gör mig så rädd.

Kan du inte få en tid till ett ultraljud för att lugna dig lite?

Kram
  • Elenius

Det gick bra :D

Hjärtat slog, nu är vi i 9+6 och det stämde precis!

Den låg och boxade för fullt! Känns sååå skönt.

Och att mitt illamående minskat är helt normalt.
Svar på tråden Junibebisar 2016