Junibebisar 2016
Någon mer av er som har symtom som upplever att de kommer och går lite? Eller är allt exakt samma hela tiden?
Någon mer av er som har symtom som upplever att de kommer och går lite? Eller är allt exakt samma hela tiden?
Nejdå förstår hur du menar men utgår enbart från mig och min förra graviditet... Gick upp 24kg med första barnet och slutade alltså nära 80kg vilket är på tok för mkt.. Då åt jag och tänkte lite "jaja ja är gravid" vilket inte va värt det. Denna gången försöker jag istället klara det omvända...
Såklart, började ju inlägget med "utgår enbart från mig"...
Någon mer vars mage är i totalt kaos?!
Helt uppblåst och gasig, gör ont och är besvärlig. Långsam och snabb, nästan svider! Haha.
Jag är i vecka 7+4 idag.
Mår även illa till och från.
Har svårt stt säga om jag är hungrig eller vad det är för tecken magen sänder ut! Haha
Var på vul förra veckan då var jag 7+1 så två dagar efter de vi trodde, nu är jag i 8+3 och tycker att symtomen har minskat, med ett MA i bagaget gör det mig ledsen! Är det någon som kan pigga upp mig lite? :) kram!
Har gula flytningar, är det normalt?
Läste att det betyder att de är blod i flytningen.
Kan inte sova. Legat och vridit mig i sängen 1,5 timme så gav upp och äter nu istället. Tankarna mal och oron vill inte släppa. Behöver ringa veterinär imorgon, mycket på jobbet och det faktum att jag känt av mindre symptom de senaste dagarna sätter sina spår.
Vet inte vad jag vill med inlägget egentligen. Skriva av mig antagligen :)
Ska se om jag kan hitta några minuters sömn innan klockan ringer om en timme. Godmorgon till er som snart stiger upp :)
Hej alla!
Tänk på mig idag, ska göra ett ultraljud igen.
kram