• valpis85

Junibebisar 2016

Inger har hänt här heller :( Är nere på en siffrigt alltså 9 dagar kvar till BF

• valpis85

1 vecka kvar till BF och börjat få mensvärk som strålar ut i ryggen men dom försvinner igen. Fick 1 igår som höll i ett bra tag och sedan försvann. Nu har jag likadant igen :( är det någon slags värk? Svårt och veta även om det är andra barnet då vattnet gick med första och sen rejäla värkar och det var 8 år sedan.

• valpis85

Vecka 40 här och 6 dagar kvar till BF hade mensvärk och ryggvärk 2 gånger igår men som försvinner :( tror jag går över tyvärr även om mvc inte tror det.

• valpis85

4 dagar kvar och för 1 timme sedan har jag haft mensvärk som går ut i ryggen. Bara mild men det har inte gått över en :(

• valpis85

Täta förvärkar efter damsugning men ingen mensvärk och jag har 2 dagar kvar till bf :( ingen mer som har täta förvärkar?

• valpis85

BF imorgon men ingen bebis ännu :( känns hopplöst. Bara en massa förvärkar. Fler som har BF imorgon?

• valpis85

BF idag men ingen bebis :( nu får den ta och komma ut..

• valpis85

BF idag och går in i vecka 41 imorgon och fick precis en jätte ond förvärkar som höll I några minuter men som tyvärr försvann igen :( 2 veckor har den på sig sedan setts jag igång.

• valpis85

När skulle ni gå och handla med era nyfödda? och skulle ni bege er till ett litet dop när bebisen är 1-2 veckor?

• valpis85

Ok ja vi ska på dop den 2 juli och tänkte ta med bebisen om den nu vill komma ut :) vecka 41+1 alltså 1 dag över. Denna har inte lika bråttom som sitt syskon som ville utreda 14 dagar innan. Har försökt med alla knep som finns.

• valpis85

Nu gick slemproppen med blod och jag har lätt mensvärk. hoppas hoppas. för visst är det så att om blod är inblandat så är det på G?

• valpis85

Nu knakade det till i bäckenet och vattnet gick. ska in idag och imorgon på kontroll ifall det inte sätter igång annars sätter dom igång det på onsdag

• valpis85

Åkte in och var inne kl 13.00. Då var jag öppen 6-7 cm. Kl 15.02 började värkarna och våran prinsessa föddes 15.07 :) vi alla mår bra :)

Svar på tråden Junibebisar 2016