Junibebisar 2016
Inger har hänt här heller :( Är nere på en siffrigt alltså 9 dagar kvar till BF
Inger har hänt här heller :( Är nere på en siffrigt alltså 9 dagar kvar till BF
1 vecka kvar till BF och börjat få mensvärk som strålar ut i ryggen men dom försvinner igen. Fick 1 igår som höll i ett bra tag och sedan försvann. Nu har jag likadant igen :( är det någon slags värk? Svårt och veta även om det är andra barnet då vattnet gick med första och sen rejäla värkar och det var 8 år sedan.
Vecka 40 här och 6 dagar kvar till BF hade mensvärk och ryggvärk 2 gånger igår men som försvinner :( tror jag går över tyvärr även om mvc inte tror det.
4 dagar kvar och för 1 timme sedan har jag haft mensvärk som går ut i ryggen. Bara mild men det har inte gått över en :(
Täta förvärkar efter damsugning men ingen mensvärk och jag har 2 dagar kvar till bf :( ingen mer som har täta förvärkar?
BF imorgon men ingen bebis ännu :( känns hopplöst. Bara en massa förvärkar. Fler som har BF imorgon?
BF idag men ingen bebis :( nu får den ta och komma ut..
BF idag och går in i vecka 41 imorgon och fick precis en jätte ond förvärkar som höll I några minuter men som tyvärr försvann igen :( 2 veckor har den på sig sedan setts jag igång.
När skulle ni gå och handla med era nyfödda? och skulle ni bege er till ett litet dop när bebisen är 1-2 veckor?
Ok ja vi ska på dop den 2 juli och tänkte ta med bebisen om den nu vill komma ut :) vecka 41+1 alltså 1 dag över. Denna har inte lika bråttom som sitt syskon som ville utreda 14 dagar innan. Har försökt med alla knep som finns.
Nu gick slemproppen med blod och jag har lätt mensvärk. hoppas hoppas. för visst är det så att om blod är inblandat så är det på G?
Nu knakade det till i bäckenet och vattnet gick. ska in idag och imorgon på kontroll ifall det inte sätter igång annars sätter dom igång det på onsdag
Åkte in och var inne kl 13.00. Då var jag öppen 6-7 cm. Kl 15.02 började värkarna och våran prinsessa föddes 15.07 :) vi alla mår bra :)