13mila skrev 2016-06-15 15:35:14 följande:
Stort grattis Bibi84!!!
Själv har jag BF på fredag och följer tråden med spänning då det är flera barn på väg ut... Känner efter och letar efter tecken, men inget än förutom lättare "mensvärk" som kommer och går.
Får kanske ta och storstäda som du, annanaa :)
Vad är det med svärmödrar? Min ville lägga sin semester nu så hon kan vara med oss i väntan på bebisen och när vi kommer hem...Tanken är god, men för mig känns det bara jobbigt att ha henne nära :o och hon får absolut inte komma och storstäda under tiden vi är på BB. Jag har sagt ifrån gällande hennes planer om semestern, men ber även sambon säga att hon ska backa av. Ett tips bara, annnanaa...
Fick bli lite pauser i städningen men nu är jag klar, blir spännande när jag slår mig ner i soffan för resten av kvällen ;)
Ja, alltså jag älskar min svärmor men jag & min sambo har växt upp väldigt olika. Hans mamma har varit hemmamamma osv. Hela hans uppväxt och har därmed tid att städa och tvätta VARENDA dag (jag överdriver inte ens) och så ser inte riktigt vår vardag ut. Min sambo kräver absolut inte det av mig & vi hjälps åt här hemma men han säger att hans mamma så gärna vill hjälpa till med det lilla extra.... Fick ett mindre utbrott med tårar så nu skulle han be henne backa.. Vi får se!
Sookie85 skrev 2016-06-15 16:34:11 följande:
Gör hinnsvepning ont? Tar lång tid?
Tog någon minut. Hon kände runt lite och sen fick jag andas in djupt och då tryckte hon till och vevade runt. Haha låter skumt nu när jag skriver det men det är så jag upplevde det. :)
Grattis alla! <3:)