• Tiana

Junibebisar 2016

Ok, jag är officiellt knäpp. Eller i alla fall full med hormoner. Jag gråter för att gröten inte blev slät och fin just nu!

• Tiana

Kan inte sova. Legat och vridit mig i sängen 1,5 timme så gav upp och äter nu istället. Tankarna mal och oron vill inte släppa. Behöver ringa veterinär imorgon, mycket på jobbet och det faktum att jag känt av mindre symptom de senaste dagarna sätter sina spår.

Vet inte vad jag vill med inlägget egentligen. Skriva av mig antagligen :)

Ska se om jag kan hitta några minuters sömn innan klockan ringer om en timme. Godmorgon till er som snart stiger upp :)

• Tiana
    caroline1986 skrev 2015-11-26 06:29:48 följande:

Idag går jag in i vecka 14 13+0 känns skönt! Till er som är oroliga att era symtom försvunnit det gjorde mina helt i v 10 och har inte haft några sen dess va med orolig men på ul va det en frisk o glad bebis så oroa er inte det är helt normalt att det blir så försök o njuta av o må som vanligt! Jag saknar INTE tröttheten o illamåendet

Jag försöker hålla det i tankarna. Har gått in i v 11 så det är ju inte konstigt egentligen.
  • Tiana
    Elenius skrev 2015-11-26 06:00:05 följande:

Åh jag känner igen mig i din oro, mina symtom har plötsligt nästan försvunnit. Det gör mig så rädd.

Kan du inte få en tid till ett ultraljud för att lugna dig lite?

Kram

Bm ska ringa mig idag ang provtagning, så jag tänkte höra vad hon säger då.
  • Tiana

Då måste jag fråga. Hur påverkar kort resp lång cykel uträkningen av bf? Jag blir inte riktigt klok på det där.

• Tiana

Woohoo! Milstolpe uppnådd, v13 idag!

Märker ingenting på magen mer än att den är svullen. Har fortfarande två par byxor jag kommer i och hoppas de räcker till mellandagsrean. Börjar känna mig lite småtjock.

• Tiana
    frucgsvensson skrev 2015-12-10 18:53:08 följande:

Någon fler som inte haft något ultraljud eller så sedan tidig vecka? Är i vecka 15 nu och hade VUL i vecka 9. Känner mig nojig och orolig att det inte finns något i magen trots symptom. TROR att jag hört hjärtat med en doppler här hemma, men är inte helt säker.. Har inte RUL förrän 14 januari!

Jag ska till läkare imorgon och visst finns tvivlen här ibland. Fick ett tidigt vul i 8+1 som det visade sig och imorgon är jag i 12+3. Vet inte om jag bli undersökt eftersom de vill träffa mig för att skriva remiss men hoppas kan man ju.
  • Tiana

Tror att att man att man inte får skriva i en tråd om man fått flera inlägg raderade så vi har nog tappat några st.

I natt har mina brösten ömma igen efter en bra paus, eller så har jag bara vant mig. Går det så här i vågor hela graviditeten igenom?

• Tiana
    Elenius skrev 2015-12-17 09:25:59 följande:

Jag är i v 12+2 och var Rul 1/2 :(! Hundra år kvar, var på ul för två veckor sedan..

Har fortfarande något som känns som växtvärk/molvärk ont nere i magen på sidorna, kan det vara så eller är något fel?

Jag har liknande värk i magen till och från och har fått höra att det är växtvärk när livmodern tar mer plats.
Svar på tråden Junibebisar 2016