Junibebisar 2016
Jaha, då var det min tur...
Rosa när jag torkade mig...
Hur ska jag kunna sova nu :(
Jaha, då var det min tur...
Rosa när jag torkade mig...
Hur ska jag kunna sova nu :(
Vad tråkigt! Hoppas att det inte blir värre <3
Själv har jag bruna flytningar som nu även syns lite i trosskyddet :(
Sitter på akuten nu och hoppas på att få hjälp.
Gjorde VUL idag, och dom såg INGENTING :( gravtesten visade fortfarande plus, dom såg ingen blödning. Men inte äns än hinnsäck. Ska tillbaka om en vecka, och dom kunde inte ge svar på vad som faktiskt har hänt. :(
Jag hade den runt den 10 september, och enligt appen så skulle ägglossninmg ske tisdagen den 22/9 men jag kände inte av ägglossning symptomen förrän 26/27 någon gång, och kanske fäste ägget senare och jag är kortare gången. Det har jag alltid haft på känn. Men han sa nej, då skulle det synas något i det minsta.
Jag tyckte dock att han var väldigt stressad, han tog in kameran upp,vänster,höger på en tidsperiod på absolut absolut Max 10sek. "Det finns ingenting, inte äns hinnsäck, jag ser någon slemhinna bara". Sen fick jag ta ett prov som visade gravid, och fick rådet att komma tillbaka om en vecka..
Har ytterst lite bruna flytningar som inte lägger sig i trosorna, utan kommer väldigt lite när jag torkar mig eller för upp pappret lite i slidan. Ingen smärta över huvudtaget, och fortfarande ont i brösten.
Har aldrig varit med om något liknande!! :(
Man läser ju massa fina historier om att andra tjejer varit med om exakt samma, kommer in några dagar senare och då syntes det helt plötsligt.
Men vill definitivt ha en ny läkare som kollar nästa gång, gick hem med mer oro och ovetande än innan. Så himla ledsamt :(
Här gick det super bra.
Lilla älsklingen låg där inne och hjärtat flimmrade på.
Man kunde inte se så bra men hjärtat såg vi tydligen :)
grattis vad kul! vilken vecka är du i?
Denna tråden är till gör prat om ALLT dom rör en graviditet oavsett om det rör oro om missfall, barnvagnsköp, svullen mage eller kräkkänslor.
Passar det inte er så har ni valmöjligheter...
Här ska vi inte utesluta vare sig det ena eller andra..
Så fortsätt gärna skriva er oro, jag finns iag för att stötta er...
Och till er andra så pratar jag gärna allt annat med. :)
Sorry för en jäkla massa felstavning, får väl skylla på gravidflum!
Härligt att dom flesta känner som jag.
Jag kommer att komma tillbaka om nån vecka när allt har lugnat sig ;)
Längtar till den tid då vi kan dela med oss av UL bilder och magar och diskutera drömvagnen osv.
Men just nu känner jag att jag själv behöver lite distans från all oro.
Kram på er alla! Klappa era magar ikväll och gläds över det lilla mirakel som ligger där inne!