frucgsvensson skrev 2016-05-29 15:13:11 följande:
Någon annan som känner sig kissnödig och typ läcker hela tiden?? Har ett ständigt tryck på urinblåsan och så fort jag rör mig eller går så kommer det lite kiss. Känns som att jag måste hålla emot hela tiden men de går liksom inte, det är för slappt nu.
Känner mig så ofräsch!
Haha... nja, känns mer som att det rinner till ibland. Extremt med utflod eller att vattnet sipprar ut, fast det är ju inte det, mer slem än något annat. Kissnödig ganska ofta, pga barnet trycker till ibland.
Men ja...visst känner man sig lite ofräsch, duschar 1-2 gånger om dagen, hahaha... börjar bli trött på det faktiskt, och jag som ändå ÄLSKAR att duscha.
annieh897 skrev 2016-05-29 11:12:42 följande:
10 dagar till bf. Känner fortfarande ingenting. Har bäddat med plastad frotté i sängen om vattnet skulle gå så inte madrassen blir förstörd. Men vattnet kan ju gå var som helst helt utan förvaring - ska man behöva gå omkring med en sittdyna för att skydda soffa, bilsäte etc? Mitt stora bekymmer just nu, haha. Hur tänker ni?
Mitt vatten har gått bara en gång av 3 så tvivlar på att vattnet går denna gången också. Men nej, har inte något skydd eller så i varken sängen, bilen eller soffan. :) händer det så händer det. Bara att tvätta efter. :)
Tiana skrev 2016-05-29 08:51:19 följande:
Här har jag börjat vakna av lätt molvärk på småtimmarna, som sen går över och försvinner tills nästa natt. Får hoppas att kroppen förbereder något och inte bara irriterar mig. Inga andra känningar just nu. Tre veckor kvar till bf.
Jo, men visst! hahaha...har sånn också. Haft sd och molvärk idag, men inget mer eller att det har trappat upp sig. tog mig 1/3 litet glas rödvin till maten idag, det var gott. Snart ska jag och mannen ut och promenera lite och sen mysa och SEN ska jag frossa i mig jordgubbar. :) MUMS! får se om något kan hjälpa. 4 veckor kvar till bf, på söndag vet jag att dom hjälper till om jag skulle komma in med förvärkar eller så, men innan dess gör dom ingenting, dom varken stoppar eller hjälper till.