Junibebisar 2016
[quote=75941210][quote-nick]UK Jennie skrev 2015-10-30 21:52:57 följande:[/quote-nick]
Ar minst sagt forvanad over diskussionen kring artikeln som nagon lade ut - en av poangerna med ett forum ar val att dela relevant (dvs i det har fallet: relaterat till graviditet) information? Om jag laste och blev orolig skulle jag 1. Kolla upp artikeln - ar den grundad pa vetenskapligt robust forskning? (kallkritik, mina vanner!)2. Vad finns det for annan forskning/information inom amnet?Att lagga sig ner och grata hjalper ju ingen - visst ar vi hormonstinna och darmed kansliga - och alla har vi var historia/personliga erfarenheter - men kom igen, vi ar val aven intelligenta varelser som kan anvanda vara hjarnor?Information ar bra! Mer sant.
[/
Snälla, diskussionen är avslutad för flera sidor sedan och tack för att du är så otroligt förstående mot en som har genomgått upprepade mg/ ma och dessutom grät jag inte över artikeln sluta påstå saker du inte har belägg för.
Sedan är det helt okej med Brie som är pastöriserad.
Blir så less på att diskussioner som var aktuellt för flera sidor sedan ska dras upp på nytt och man ska bli omnämd som någon som gråter för minsta lilla. Det var absolut inte artikeln som jag grät över utan något helt annat och det borde väl du ha uppmärksammat och läst eftersom du verkar ha backat långt bak i tråden.