Junibebisar 2016
Haha dumma telefon! Skulle stå ni! :)
Haha dumma telefon! Skulle stå ni! :)
Hej!
Tänkte ansluta, men vill varna för ett oroligt och tråkigt inlägg.
Vi plussade för snart två veckor sedan, BF 22/6. Vi fick missfall i Juni och har inga barn sedan förut. Fick endometriosdiagnos i februari.
I morse blödde jag lite: men det var mörkt och har inte kommit mera sedan dess. Ska ringa direkt imorgon.
Har känt mig nedstämd ända sen plusset, inte vågat hoppas.
Jag är på jobbet idag. Eleverna har höstlov och jag ska sitta och skriva omdöme. Det kommer bli jättelätt, jag håller på att somna redan efter en halvtimme på jobbet. Dessutom börjar jag få en kula på magen som är svår att dölja. Det kan ju orimligen vara bebisen eftersom jag bara är i vecka sju, men lite dilemma är det att klä på sig på morgonen. Antar att mina +2kg har satt sig på magen och brösten... ;) Idag har jag på mig ett stickat tält men tycker ändå att kulan står ut...
Angående kub så ska vi definitivt göra det. Jag har fyllt 37 år så jag är öppen för fostervattensprov med om siffrorna är usla. Jag känner att jag har åldern emot mig och ett ansvar mot de två barn jag har att inte medvetet sätta ett alltför handikappat syskon till världen på något sätt.
Ser just att om jag ska räkna om mitt bf efter senaste mens så blir det 17/6. 17/6 är den dagen mina elever tar studenten, alltså klassen jag är mentor för. Vissa av eleverna har jag haft sen de gick i sexan, eftersom jag jobbade på högstadiet innan jag bytte till gymnasiet. Jag vill verkligen vara med på deras student. Jag har gått över tiden 8 dagar med båda andra barnen så jag kanske har en chans?
Blöder inte mycket alls men det är inte normalt i min värld med ens minsta prick rosa...
Dumma telefon. Vul ska det stå, inte vulkanen. ..