Sex med chef
Hej,
som rubriken lyder så har jag haft sex med min chef.
Jag har jobbat på en ganska stort företag i snart ett år, jag har alltid haft ett gott öga för min chef och vi har haft en väldigt bra och öppen relation, kanske något flörtig men väldigt oskyldigt. Jag är 23 år och har alltid gillat äldre män, då han är runt 45....
Men förra helgen så var vi ute med jobbet och det blev en eller två drink för mycket och det slutade med att vi hånglade i taxin. Jag har sambo och han har fru, och jag VET att det är moraliskt fel så dem kommentarerna undanbes, jag är väl medveten om hur fel det är.
Men i alla fall så skickade han ett sms dagen efter och bara snabbt kolla läget. Jag skämdes såklart och vi snackade bort det, sms:a något under dagen men inget mer.
han är min närmsta chef och det är väldigt vanligt att han kommer in på mitt kontor och snackar osv, så det gjorde han på måndagen, jag trodde att jag skulle sjunka genom jorden när han kom in, men vi skämtade bort det.. Men vi fortsatte att sms:a och båda har en stark attraktion till varandra vilket slutade med att vi bestämde att vi skulle ses i veckan och då slutade med att vi hade sex.
Nu smsar vi varje dag och jag har sagt till honom att jag aldrig kommer lämna min sambo och gjorde det klart att han inte skulle lämna sin fru och det är han med på. Han vill fortsätta träffas, och jag också för den delen..
Jag vill egentligen bara se om någon har varit i samma situation? Jag vet som sagt att jag och han gör fel, men det är en fantasi jag haft länge och kände verkligen att jag var tvungen att gå på det. Min sambo har varit otrogen förut mot mig men jag har tagit tillbaka honom så jag känner inte så himla hemskt samvete mot honom, mer rädsla att det skulle komma fram..
Vafan gör jag?