Inbillning eller vad är dessa domningar?
Känner igen mig! På morgonen eller när jag går upp på natten är fötterna jättestela, och jag stapplar fram till toan. Går ju över ganska snabbt, men ändå lite obehagligt. Kan känna likadant om jag har suttit en stund och reser mig. Känns som om jag går på kuddar ibland. Har även värk i händerna på morgnar och ibland kvällar. Hade de här symptomen efter förra graviditeten också (drygt två år sedan) och min minste är nu 4 månader. Förra gången började det kännas bättre efter ca 1 år! Jag gick till Vc en gång, fick handledsskydd av en sjukgymnast och övningar jag skulle göra.
Efter förra graviditeten hade jag också några gånger då det domnade bak på benet, neråt vaden. Kändes först som om jag spillde vatten på mig, sen pirrade det lite för att sen försvinna.
Jag googlade lite förra gången och hittade något som hette amningsreumatism. Den här gången bryr jag mig inte så mycket om det, hoppas bara det försvinner som förra gången.
Blir det värre måste du ju söka igen, annars hoppas jag att dina besvär också försvinner så småningom. Lycka till!