Mrs.W skrev 2015-10-07 22:34:37 följande:
Aha, så ni har hållit på ett tag! Har de några svar på varför de växer så långsamt? Ja inte är det roligt detta, så det kan vara så skönt med vila. Man behöver det också så att man orkar med nästa omgång.
Ja väldigt snabbt är det, det känns nästan lite för fort! Samtidigt vet jag inte vad jag väntar på om vi skulle göra ett uppehåll. Vi hade bara 3 äggblåsor och vi fick ut alla tre som befruktades. Dock avstannade ett och de andra två var av dålig kvalitet varav båda fördes in. Ja precis, här är det korta protokollet. Ny dos och ny medicin så jag hoppas på att få ut fler ägg denna gång. Det hade varit trevligt med något till frysen.
Ja, vi har hållt på en stund nu så pausen i somras var välbehövlig.
Då hoppas vi på fler och bättre ägg för er den här gången nu, byte av medicin kan säkert göra stor skillnad.
Själva har vi ÄP imorgon, är jättenervös för jag har en konstig känsla av att jag redan har ägglossat :O Har känt av äggstockarna hela tiden och varit öm i dem ända sen sprutdag 5, i måndags hade jag jätteont och efter det; ingenting... Usch, ingen idé att grubbla, imorgon får vi veta! Hoppas att de hittar fina ägg i alla blåsor (8-9st) så att vi kan fylla frysen :)