Inlägg från: Charlie310 |Visa alla inlägg
  • Charlie310

noll spermier! - donation?

Vi har nu ställt oss i donationskö efter 2 misslyckade biopsier. Hur går det för er? Ser att det varit tyst i denna tråd ett tag.

• Charlie310

På vårat möte innan biopsin fick min sambo hormonsprutor som han skulle ta två månader innan biopsin. Och så fick vi veta hur en ivf fungerar. Dom plockade ut ägg samtidigt som dom letade spermier hos sambon. Tyvärr hittade dom inga.. Håller mina tummar för er!

• Charlie310

Japp. Tydligen gör dom så ifall dom skulle hitta några. Kommer inte riktigt ihåg vad spermieproverna visade, det var iaf pregnyl och bemfola han fick utskrivet.

• Charlie310

inser såhär i efterhand att allt gått väldigt fort, om man jämför med andra. Vi hade vår första tid i mars förra året, maken började med sprutor i juni, första biopsi september, den andra i december. Och nu i januari ska jag spola äggledarna och ha samtal med någon kurator inför donation. Tydligen hade dom ingen väntetid på donation, så hoppas det kör igång så snabbt som möjligt.

• Charlie310

Spännande! Håller tummarna att det tar sig. Vi ska på samtal med beteendevetare och spola äggledarna nästa vecka. Förhoppningsvis får vi en tid då för insemination.

Svar på tråden noll spermier! - donation?