Gav min fru stor dildo, inte bra
Jag har gjort misstaget att ge min fru för stor dildo. Nu har det ställt till onödiga problem för mig.
Jag har gjort misstaget att ge min fru för stor dildo. Nu har det ställt till onödiga problem för mig.
Ja, för en dildo är ju helt klart att föredra istället för den äkta varan...
För att?...
För att jag är för liten nu antagligen
Varför tror du det?
Alltså.. jag blir så förvånad. finns det så många män idag som är så extremt osäkra på sig själva att de ser en dildo som ett hot mot sin maskulinitet och förmåga till sex?
Fråga vilket fruntimmer som helst, oavsett om det är någon som du är ihop med eller inte vilket som är bäst. en dildo eller en kuk så får du se svaret.
Om storlek vore allt, så skulle männen ha fasats ut ur sängkammaren för länge sedan till förmån till artificiell befruktning.
Har sagt det förr, och säger det igen.
En kuk - oavsett storlek + tunga + fingrar slår en dildo VARJE gång. Alltid.
(Och vad gäller kukar så tycker jag personligen att hellre en medelstor än en jätte!)
Men varför får man höra så mycket om hur härligt stor den och den är. Jobbar inom vården och det skojas och skämtas mycket om det bland de yngre kvinnorna. Måste ändå ligga något i värderingarna tror jag.
(Och vad gäller kukar så tycker jag personligen att hellre en medelstor än en jätte!)
Men varför får man höra så mycket om hur härligt stor den och den är. Jobbar inom vården och det skojas och skämtas mycket om det bland de yngre kvinnorna. Måste ändå ligga något i värderingarna tror jag.