• Anonym (mr small)

Gav min fru stor dildo, inte bra

Jag har gjort misstaget att ge min fru för stor dildo. Nu har det ställt till onödiga problem för mig.

• Svar på tråden Gav min fru stor dildo, inte bra
  • Underhill

För att?...

E vi överens så kör vi
  • Anonym (mr small)

För att jag är för liten nu antagligen

• Binary

Alltså.. jag blir så förvånad. finns det så många män idag som är så extremt osäkra på sig själva att de ser en dildo som ett hot mot sin maskulinitet och förmåga till sex?
    Fråga vilket fruntimmer som helst, oavsett om det är någon som du är ihop med eller inte vilket som är bäst. en dildo eller en kuk så får du se svaret.

Om storlek vore allt, så skulle männen ha fasats ut ur sängkammaren för länge sedan till förmån till artificiell befruktning.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Fjäril Vingad

Har sagt det förr, och säger det igen. 

En kuk - oavsett storlek + tunga + fingrar slår en dildo VARJE gång. Alltid. 

(Och vad gäller kukar så tycker jag personligen att hellre en medelstor än en jätte!)

• Anonym (mr small)

Men varför får man höra så mycket om hur härligt stor den och den är. Jobbar inom vården och det skojas och skämtas mycket om det bland de yngre kvinnorna. Måste ändå ligga något i värderingarna tror jag.

• Anonym (Medel)
    Fjäril Vingad skrev 2015-10-09 13:36:14 följande:

(Och vad gäller kukar så tycker jag personligen att hellre en medelstor än en jätte!)

Jag är nyfiken, vet du ens hur en medelstor (13-15x10-12) penis ser ut? Har du mätt dom som du har klassat som medelstora? 
    Min erfarenhet är att det som dom flesta kvinnorna anser vara "medel" faktiskt är en bit över det vetenskapliga medlet.
    Jag har en kuk på 18x14 och jag har varit med 16 kvinnor, jag har självklart inte frågat alla vad dom skulle klassa mig som, men dom som jag har frågat (9 st) har samtliga lagt mig i facket "medel".
    Jag tror att detta är för att utrustade män generellt ligger runt mer än vad män med medelstora eller under gör, dom är helt enkelt mer säkra i sig själva och har därmed lättare för att prata/få kontakt med kvinnor, vilket gör kvinnors medel till något helt annat än det vetenskapliga.
  • Blueskillen
    Anonym (mr small) skrev 2015-10-09 13:47:55 följande:

Men varför får man höra så mycket om hur härligt stor den och den är. Jobbar inom vården och det skojas och skämtas mycket om det bland de yngre kvinnorna. Måste ändå ligga något i värderingarna tror jag.

Det är en jargong bara.

Samma som i arbetarboden där det sitter 100% killar. Alla som tycker att brudar med jättelökar är det mest sexiga som finns räcker upp en hand.
  • adindic
    Anonym (mr small) skrev 2015-10-09 13:47:55 följande:

Ja, den bittra sanningen är att dom flesta kvinnorna föredrar en kuk av storlek större.
Svar på tråden Gav min fru stor dildo, inte bra