• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-11-29 17:20:32 följande:

Ja hoppas, jo men lite därför jag köpte cb's test idag. eftersom dom kan man se på upp till 4 dagar innan mens så då borde den ju känna av imorgon då det gått 4 dagar efter bim.

Hoppas jag iaf, nästan stensäker på att det är nå då brösten är mer "spänd" än bara för några dagar sen och ömmar till då och då. och för att nte tala om bröstvårtorna haha

Spännande! ^^ du får berätta hur det går sen. Hoppas vi ses i augustitråden!
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-29 23:30:17 följande:

Spännande! ^^ du får berätta hur det går sen. Hoppas vi ses i augustitråden!

Tyvärr får jag nog hoppa vidare till december tråden, ännu ett negativt test imorse. Och bara nån timme efter testet så kom det blod.

Antingen har jag varit rejält skenis eller så är det ett tidigt missfall, men känns ju som att nått av testerna borde visat positivt isåfall. Så kroppen har nog bara spelat ett taskigt spratt med mig.

Men lycka till, är glad för din skull och jag hoppas allt går bra för er två <3
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-11-30 12:11:09 följande:

Tyvärr får jag nog hoppa vidare till december tråden, ännu ett negativt test imorse. Och bara nån timme efter testet så kom det blod.

Antingen har jag varit rejält skenis eller så är det ett tidigt missfall, men känns ju som att nått av testerna borde visat positivt isåfall. Så kroppen har nog bara spelat ett taskigt spratt med mig.

Men lycka till, är glad för din skull och jag hoppas allt går bra för er två <3

Nej vad tråkigt! jag hoppas verkligen att det tar sig nästa gång. Lycka till! <3
  • Cfmilla

Grattis!

[quote=76069910][quote-nick]juni2009 skrev 2015-12-02 06:42:27 följande:[/quote-nick][/quote]

• juni2009
    Cfmilla skrev 2015-12-02 06:46:57 följande:

Grattis!

[quote=76069910][quote-nick]juni2009 skrev 2015-12-02 06:42:27 följande:[/quote-nick]

[/quote]

Tack.. Hoppas det inte är falsk bara. Är gravidkollen.se stickor
  • Cfmilla
    juni2009 skrev 2015-12-03 18:06:16 följande:

Nu är jag säker iaf

Härligt!!! Grattis <3
  • juni2009
    Cfmilla skrev 2015-12-03 18:58:47 följande:

Härligt!!! Grattis <3

Tack :) undrar dock när jag har bf. Men nångång i mitten på augusti tror jag
  • finder

någon här som varit med om ett halv streck? Då min kropp inte är i fas så gjorde jag ett ägglossningstest och ett gravtest och fick denna bild?

• Cyanea

Det brukar tyvärr inte anses som ett giltigt test :( Du kan förstås plussa på ett nytt test, så gör gärna om det, men halva streck kan lika gärna vara felfabrikat tyvärr. Eller, nu antog jag att du ville ha plus, det kanske du inte vill? 

Hur som helst - håller tummarna för att du får bättre resultat på nästa test ;) 

• Cfmilla

Jaha idag är mensen 8 dagar sen, köpte två cb förut, ett som jag ska testa i eftermiddag (ska hålla mig till kl16) och sedan ett till i morgon. Åh vad jag hoppas på ett pluss, annars blir det till att ringa gyn. Har inte ens lite mens-känningar, känner mig iof inte gravid heller.... *suck* Gråter

• Mammabertil

Du har nog bf den 22 aug:) jag hade Bim i fredags och är beräknad 18 aug:) grattis:)

juni2009 skrev 2015-12-03 19:26:47 följande:

Tack :) undrar dock när jag har bf. Men nångång i mitten på augusti tror jag

• Enlitentill
    finder skrev 2015-12-11 19:22:59 följande:

någon här som varit med om ett halv streck? Då min kropp inte är i fas så gjorde jag ett ägglossningstest och ett gravtest och fick denna bild?

Hur har det gått Finder?
  • finder

Falskt streck. Men som sagt har ca 30-50dagars cykler så är svårt att ha koll..

Men enligt billingsmetoden så hade jag troligtvis ägglossning i helgen så får se i mellandagarna..

Enlitentill skrev 2015-12-14 21:39:05 följande:

Hur har det gått Finder?

• Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-30 17:46:14 följande:
    Nej vad tråkigt! jag hoppas verkligen att det tar sig nästa gång. Lycka till! <3
    Hej, hur går allt för dig ? bim imorgon så får bli ett test på onsdag om inte mensen dykt upp :)
Svar på tråden BIM november 2015