Inlägg från: birgitt |Visa alla inlägg
  • birgitt

Engelska skolan - Bra/anus?

Anus. 

har dina barn diagnos så anmäler dom dig till socialtjänsten för att du ska sluta. Skolan vill inte ha barn som kostar pengar!!!! 
    hittar på rövar historier om dig och din familj. 

lärare som inte har lärarlegitimation. Jätte mycket mobbning. elever hatar att vara där. 

jag har hört flera föräldrar som råkat ut för samma sak!!!! Jag är inte första förälder och inte den sista dom slänger ut. 

• birgitt

anus. Mina barn har diagnos. Dom tackar inte nej när dom tar in dig. Men behöver ditt barn stöd och kostar pengar så åker du ut. Där vi gick så ringde skolan socialtjänsten för att få ut oss. Sedan fick vi inte komma tillbaka till skolan. Enligt kommunen så gör skolan så med icke önskvärda elever. Det är en skola som tjänar pengar på barn, inte lägger resurser som kostar. 

övrigt . tuff mobbning eftersom lärarna inte förstår svenska. Jo läxor. Typ 7 i veckan. 3 prov i veckan. Barnen tycker inte om att gå till skolan. om Du som förälder inte gör som dom säger så åker du ut. Du får ingen insikt utan dom vill vara hemliga, mina barn fick ingen kompis i skolan under 4 års tid. dom som jobbar där är hjärntvättade, dom fattar inte att vi är i Sverige och måste följa Sverige lagsystem. 

Svar på tråden Engelska skolan - Bra/anus?