Vilket parti skulle du rösta på idag?
Som frågan lyder:
Enbart röd-gröna och allianspartier är med för att se vilket block som dominerar och hur rösterna inom blocken är fördelade.
Som frågan lyder:
Enbart röd-gröna och allianspartier är med för att se vilket block som dominerar och hur rösterna inom blocken är fördelade.
Konstigt. Jag klickade förvisso in ett parti från alliansen men det var inte det som kom upp jag hade valt.
Haha! Vad löjligt att ha med Fi som inte ens är med i något block och som inte ens sitter i riksdagen.
Samtidigt är det ganska lätt för en normalbegåvad att räkna rösterna för blocken även om SD hade funnits med i omröstningen. En smartare lösning hade varit att bara ställa de två blocken mot varandra i en omröstning och såna trådar finns det redan gott om.
Nu är det ganska lätt att förstå att du endast gör tråden för att isolera SD.
Konstigt. Jag klickade förvisso in ett parti från alliansen men det var inte det som kom upp jag hade valt.
Vet inte. Mp, S eller V.
Vet inte. Mp, S eller V.
MP såklart,det är det bästa hoppet för oss som hoppas på en invandringsrelaterad systemkollaps.
Går inte att rösta då det största partiet inte finns som alternativ.
Däremot fjantpartiet fi, vilket block menar du ts att de tillhör?
Citerar:"Enbart röd-gröna och allianspartier är med för att se vilket block som dominerar och hur rösterna inom blocken är fördelade."
Går inte att rösta då det största partiet inte finns som alternativ.
Däremot fjantpartiet fi, vilket block menar du ts att de tillhör?
Citerar:"Enbart röd-gröna och allianspartier är med för att se vilket block som dominerar och hur rösterna inom blocken är fördelade."