Kine skrev 2015-10-13 01:54:54 följande:
Jo det är stalking. Eftersom ni medvetet går in i tråden och går till personangrepp på direkten. Så ja, det är stalking. Och stalking är brottsligt.
Jag tycker du verkar vara lite paranoid av dig. Du och jag har aldrig kommunicerat med varandra i någon tråd innan. Jag har däremot sett dig i en del trådar och känner igen ditt nick och något jag uppmärksammat som är väldigt återkommande är att du hela tiden gör dig osams med folk. Du sitter och bråkar med folk dagarna i ända. Detta är ett offentligt forum och om jag anser ditt beteende vara lite väl udda, så har jag full rätt att påpeka det också. Om du inte tycker om att jag gör det, så får du helt enkelt sluta bete dig otrevligt mot folk på fl eller låta bli att svara mig. Men du väljer att svara mig, du väljer att vara spydig och då får du nästan lite tåla att jag bemöter dig på samma nivå. Du är mer känd här på FL än vad du tror, och inte är det positivt. Det finns mer än 2 anonyma här, och jag tror du misstar väldigt många av dem för att vara samma person.
Du säger att det är tur att jag inte vet vem du är och var du bor, vilket jag fullständigt skiter i faktiskt. Du däremot säger att du tagit reda på vem vi är utöver våra medlemskap, du tycker inte själv att DET är lite stalkingbeteende? Du blir behandlad så som du behandlar andra, så av med offerkoftan och börja bete dig.