Inlägg från: Anonym (Suck och stöd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck och stöd)

Spermadonation från makens pappa?

Anonym (Linda) skrev 2015-10-13 00:03:58 följande:

Nej! Aldrig någonsin och jag har fött barn under en 20 år period här i Sverige som gift och INGEN av barnen har pappan dvs min make behövt skriva på något papper om faderskapet. Så Kine ljuger ang att hennes make fått skriva på papper ang barnen. Det är ett falskt påstående från hennes sida.

Hon ljuger inte. Hon vet inte bättre helt enkelt.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 01:23:46 följande:

Dom är lite sega ibland med att behandla anmälor. Har anmält dig i varenda tråd och jag kommer fortsätta göra det.

Jag har en hobby. Du borde däremot skaffa dig en bättre hobby än att stalka mig.

Mår dessutom alldeles utmärkt. Bra jobb, roliga vidarestudier, underbar sexliv, underbara barn och en sambo som är helt jävla underbar på alla sätt. Avundsjuk?

Det finns en lösning på ditt problem. Om du slutar att leta upp mig och gå in i varenda jävla tråd så hade du mått mycket bättre och sluppit bli anmält.

En människa som behöver hävda sig så extremt är inte särskilt lycklig. Och jag stalkar inte dig. Det är du som är ÖVERALLT. Jag tycker du borde skaffa hjälp, kanske någon att prata med? Du verkar nämligen ha så otroligt mycket att säga hela tiden, men på nått sätt så skaffar du dig bara ovänner så fort du öppnar munnen. Gumman, det är ok. Bara släpp ut det, men inte här. Du börjar bli lite väl mycket.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Anonym (E) skrev 2015-10-13 01:28:11 följande:

Du gör dig gång på gång i trådarna till huvudperson genom att göra dig osams med folk där!

Det spelar ingen roll hur mycket du än anmäler inlägg i trådarna då inläggen inte bryter så pass tydligt mot reglerna att det leder till annat än om möjligt att de tas bort.

• Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 01:36:40 följande:

Pinsamt för mig? Vad är det som skulle bli pinsamt?

Sluta stalka mig.

Jag tycker så synd om dig.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Anonym (E) skrev 2015-10-13 01:38:14 följande:

Vi får helt enkelt vara tacksamma för att dom allra flesta här i tråden är rörande överrens om gällande att som gifta par har aldrig några papper om faderskap behövts skrivas på.

Antar det. Jag tror inte att hon hade gett sig om så själva familjerätten ringde upp henne och förklarade svart på vitt.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 01:39:16 följande:

Du går medvetet igenom varenda tråd på fl för att hitta mig. Det Är stalking!

Kännu skönt att veta att du inte vet vart jag bor eller vem jag är.

Tragisk... Så tragisk...
  • Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 01:39:16 följande:

Du går medvetet igenom varenda tråd på fl för att hitta mig. Det Är stalking!

Kännu skönt att veta att du inte vet vart jag bor eller vem jag är.

Du förstår FORTFARANDE inte vad jag säger till dig. Du är och bråkar med folk i varenda tråd jag klickar upp. Det krävs inget letande. Tro mig.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Anonym (E) skrev 2015-10-13 01:45:30 följande:

I och med att du är överallt i trådarna som icke Anonym skribent är det ju inte direkt svårt att känna igen dig.

Ingen behöver stalka dig för att komma i kontakt med dig i trådarna.

Detta skulle kunna förklaras för henne på alla möjliga sätt. Hon förstår inte ändå. Jag tycker hon är riktigt skrämmande.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 01:45:13 följande:

1. Jag är inte inne i varenda tråd.

2. Du får inte upp alla trådar jag är med i om du inte medvetet letar.

3. Summan av kardemumman; du stalka helt öppet och helt uppenbart. Pinsamt.

• Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 01:48:39 följande:

Om man, som du och andra Anonym gör MEDVETET GÅR IN I TRÅDAR OCH LETAR EFTER MIG SÅ ÄR DET STALKING. Var det oklart?

Jag kan förklara igen. ATT MEDVETET GÅ IN I TRÅDAR OCH LETA UPP EN SPECIFIK MEDLEM ÄR STALKING! ATT man dessutom går OT och till personangrepp gör bara att man bmir anmäld x flera.

• Anonym (Suck och stöd)
    Anonym (E) skrev 2015-10-13 02:08:26 följande:

Ja,hur ska det här sluta?

By the way är det mot FL :s regler att öppet i trådarna spekulera om andra deltagare.

Är det ens möjligt att ta reda på nånting om en medlem utöver själva medlemskapet? Jag har aldrig tänkt den tanken. Men jag är ju heller ingen stalker som har denna sortens kontakter som är tillgängliga kl 2 på natten.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 01:54:54 följande:

Jo det är stalking. Eftersom ni medvetet går in i tråden och går till personangrepp på direkten. Så ja, det är stalking. Och stalking är brottsligt.

Jag tycker du verkar vara lite paranoid av dig. Du och jag har aldrig kommunicerat med varandra i någon tråd innan. Jag har däremot sett dig i en del trådar och känner igen ditt nick och något jag uppmärksammat som är väldigt återkommande är att du hela tiden gör dig osams med folk. Du sitter och bråkar med folk dagarna i ända. Detta är ett offentligt forum och om jag anser ditt beteende vara lite väl udda, så har jag full rätt att påpeka det också. Om du inte tycker om att jag gör det, så får du helt enkelt sluta bete dig otrevligt mot folk på fl eller låta bli att svara mig. Men du väljer att svara mig, du väljer att vara spydig och då får du nästan lite tåla att jag bemöter dig på samma nivå. Du är mer känd här på FL än vad du tror, och inte är det positivt. Det finns mer än 2 anonyma här, och jag tror du misstar väldigt många av dem för att vara samma person.

Du säger att det är tur att jag inte vet vem du är och var du bor, vilket jag fullständigt skiter i faktiskt. Du däremot säger att du tagit reda på vem vi är utöver våra medlemskap, du tycker inte själv att DET är lite stalkingbeteende? Du blir behandlad så som du behandlar andra, så av med offerkoftan och börja bete dig.
  • Anonym (Suck och stöd)
    Kine skrev 2015-10-13 04:03:26 följande:

Jag heter Josefin, är strax över 30 och bosatt i Gävle. Vill du träffas?

Jag vet redan vem du är och vart du bor.[/quote]

Du förstår att jag kommer driva detta vidare va?
Svar på tråden Spermadonation från makens pappa?