• Anonym (E)

Spermadonation från makens pappa?

Kine skrev 2015-10-13 01:33:42 följande:

Du medvetet letar upp mig i varenda tråd. Det ÄR stalking.

Jag hävdar mig inte, har inget behov av det. Däremot påpekar jag om något inte är korrekt.

Nope, behöver inte prata med någon. Mår alldeles utmärkt.

Däremot borde du tänka över ditt beteende. Att stalka är inte något sund beteende. Och man mår inte bra om man medvetet letar upp och stalkar en enskild individ på ett internetforum. Det om något är sjuk.

Och gumman? Nej, jag är varken gumman för dig eller någon annan.

Ovänner har jag inte heller. (Nej, jag räknar inte folk på fl som varken vänner eller ovänner. Inte ens bekanta)

• Anonym (E)
    Anonym (Suck och stöd) skrev 2015-10-13 01:30:14 följande:

Du verkar ha en väldigt krävande och extrem personlighet. Jag tror du inser att jag har rätt, men det har gått så pass långt att du inte kan ge med dig nu, för det blir ju pinsamt för dig.

Det kvittar vad folk än säger till dig, det finns absolut ingenting som går in i skallen på dig. Ingenting. Du bara fortsätter kackla på.

Vi får helt enkelt vara tacksamma för att dom allra flesta här i tråden är rörande överrens om gällande att som gifta par har aldrig några papper om faderskap behövts skrivas på.
  • Anonym (E)
    Kine skrev 2015-10-13 01:37:06 följande:

[quote=75869792][quote-nick]Anonym (E) skrev 2015-10-13 01:35:16 följande:[/quote-nick]

[/quote]
  • Anonym (E)
    Anonym (Suck och stöd) skrev 2015-10-13 01:40:31 följande:

Antar det. Jag tror inte att hon hade gett sig om så själva familjerätten ringde upp henne och förklarade svart på vitt.

Förmodligen inte då hon verkar ha "låst fast sig vid" vad hon tror är rätt.
  • Anonym (E)
    Kine skrev 2015-10-13 01:42:11 följande:

Att stalka någon, japp der ÄR tragiskt.

I och med att du är överallt i trådarna som icke Anonym skribent är det ju inte direkt svårt att känna igen dig.

Ingen behöver stalka dig för att komma i kontakt med dig i trådarna.
  • Anonym (E)
    Kine skrev 2015-10-13 01:48:39 följande:

Om man, som du och andra Anonym gör MEDVETET GÅR IN I TRÅDAR OCH LETAR EFTER MIG SÅ ÄR DET STALKING. Var det oklart?

Jag kan förklara igen. ATT MEDVETET GÅ IN I TRÅDAR OCH LETA UPP EN SPECIFIK MEDLEM ÄR STALKING! ATT man dessutom går OT och till personangrepp gör bara att man bmir anmäld x flera.

Det är fortfarande inte så att denna person stalkar dig!

Personen,precis som jag känner igen dig i trådarna, just utifrån ditt sätt att debattera.
  • Anonym (E)
    Anonym (Suck och stöd) skrev 2015-10-13 02:21:04 följande:

Är det ens möjligt att ta reda på nånting om en medlem utöver själva medlemskapet? Jag har aldrig tänkt den tanken. Men jag är ju heller ingen stalker som har denna sortens kontakter som är tillgängliga kl 2 på natten.

Nja,jag tror hon mest försöker att skrämmas!

Hon verkar tyvärr vara en förvirrad stackare som gör sig osams med folk i forumet.
  • Anonym (E)
    Kine skrev 2015-10-13 01:53:55 följande:

[quote=75869823][quote-nick]Anonym (Suck och stöd) skrev 2015-10-13 01:50:39 följande:[/quote-nick]

Med hjälp av lite kontakter var det inte svårt att få veta vem som döljer sig bakom Anonym. Och inte vara medlemskap på fl.

[/quote]

Sure!
  • Anonym (E)
    Kine skrev 2015-10-13 04:03:26 följande:

Jag heter Josefin, är strax över 30 och bosatt i Gävle. Vill du träffas?

Jag vet redan vem du är och vart du bor.

[/quote]

Ska du inte också dra den om Rödluvan och Vargen?
  • Anonym (E)
    Anonym (Suck och stöd) skrev 2015-10-13 03:16:26 följande:

Jag tycker du verkar vara lite paranoid av dig. Du och jag har aldrig kommunicerat med varandra i någon tråd innan. Jag har däremot sett dig i en del trådar och känner igen ditt nick och något jag uppmärksammat som är väldigt återkommande är att du hela tiden gör dig osams med folk. Du sitter och bråkar med folk dagarna i ända. Detta är ett offentligt forum och om jag anser ditt beteende vara lite väl udda, så har jag full rätt att påpeka det också. Om du inte tycker om att jag gör det, så får du helt enkelt sluta bete dig otrevligt mot folk på fl eller låta bli att svara mig. Men du väljer att svara mig, du väljer att vara spydig och då får du nästan lite tåla att jag bemöter dig på samma nivå. Du är mer känd här på FL än vad du tror, och inte är det positivt. Det finns mer än 2 anonyma här, och jag tror du misstar väldigt många av dem för att vara samma person.

Du säger att det är tur att jag inte vet vem du är och var du bor, vilket jag fullständigt skiter i faktiskt. Du däremot säger att du tagit reda på vem vi är utöver våra medlemskap, du tycker inte själv att DET är lite stalkingbeteende? Du blir behandlad så som du behandlar andra, så av med offerkoftan och börja bete dig.

"huvudet på spiken"
Svar på tråden Spermadonation från makens pappa?