• Anonym (E)

Spermadonation från makens pappa?

Anonym (Suck och stöd) skrev 2015-10-13 02:21:04 följande:

Är det ens möjligt att ta reda på nånting om en medlem utöver själva medlemskapet? Jag har aldrig tänkt den tanken. Men jag är ju heller ingen stalker som har denna sortens kontakter som är tillgängliga kl 2 på natten.

Nej,det går inte!

Lek med tanken att det ändå hade gått-så hade det ändå varit olagligt som icke myndighetsperson.
  • Anonym (E)
    Anonym (Linda) skrev 2015-10-13 11:35:45 följande:

hon har skrivit i en annan tråd redan nu det förnamn hon skrev här tidigare att hon hette privat.

Okej!

Vilken tråd är det som hon har skrivit i redan nu?
  • Anonym (E)
    Anonym (..) skrev 2015-10-13 11:45:14 följande:

Det är inte olagligt att ta reda på vad någon heter och var denne bor. Det görs lätt via internet. Helt lagligt.

Fast nu var det ju inte så jag menade!!

Utan att det är olagligt att ta reda på vart någon bor med syftet att skrämmas/hotas via t.ex hembesök.
  • Anonym (E)
    Anonym (..) skrev 2015-10-13 13:37:32 följande:

Kine har mycket kunskap och rätt i det hon säger. Att folk inte tycker om det och irriterar sig på henne får stå för dem.

Kine har inte alls så mycket kunskap som du och hon själv påstår!

Det blev tydligt igår när hon inte kunde skillnaderna mellan rättspskyk och psyk.

Samt att hon felaktigt påstår att faderskapspapper behövdes år 2006 I VG skrivas på som gifta par.
  • Anonym (E)
    Anonym (..) skrev 2015-10-13 17:07:28 följande:

Jag bor i Sverige så du tror fel.

Jag tror inte,utan jag vet!

Men hur som helst känns denna tråd rätt färdig diskuterad.
  • Anonym (E)
    Anonym (Suck) skrev 2015-10-13 14:10:17 följande:

Varför är du så fruktansvärt engagerad?

• Anonym (E)
    Anonym (Suck) skrev 2015-10-14 11:38:37 följande:
    Om du läser alla inlägg istället för att bara hoppa in i diskussionen så ser du att jag mycket väl förstår och även varför jag ställde frågan.
    Bra svarat av dig!

• Anonym (E)
    Anonym (Kacklande hönsgård) skrev 2015-10-14 12:02:10 följande:

Fan vad sopiga ni är allihop som förstör ts tråd

Hm......

Känner du ts personligen eller,med tanke på ditt helt plötsliga engagemang i tråden?
  • Anonym (E)
    Ego Lovers skrev 2015-10-14 11:49:56 följande:
    Jag har läst hela tråden och Kine och anonym (...) har något mer gemensamt än att just försvara sig själv!.
    Vilket innebär?
  • Anonym (E)
    Anonym (G) skrev 2015-10-14 22:26:39 följande:

Jo, du och (E) kapade ju tråden i flera sidor så vi andra skribenter som gjort inlägg i sakfrågan (jag har skrivit icke-anonymt i tråden) får inga svar för TS och andra seriösa debattörer ger upp. Skäms! Ni beter er som småbarn. Precis som jag skrev så förmår ni inte ta det till er. Kritiken skjuter ni bara ifrån er, uppenbarligen.

Dream on.....
  • Anonym (E)
    Anonym (Kacklande hönsgård) skrev 2015-10-14 16:12:44 följande:

Det här är så jäkla typiskt fl. varför skulle jag känna ts? varför är det så svårt att respektera ts och hålla sig till ämnet?

Varför är moderatorerna helt osynliga här? Det är riktigt taskigt mot ts (i denna och i mååååånga andra trådar) när folk spårar ur såhär. Ska ni kackla så starta en egen tråd.

Just precis....
  • Anonym (E)
    Anonym (G) skrev 2015-10-14 18:05:42 följande:

Jag har anmält - i omgångar nu. Vissa personer verkar inte fatta/förmå ta till sig att deras off-topic hets förstör tråden.

• Anonym (E)
    Anonym (Suck) skrev 2015-10-14 18:15:16 följande:

Fast det är ju ingen förutom du och (kacklande hönsgård) som skriver just nu. Ni är ju inte ett dugg bättre om ni själva ger er in i samtalet, det skjuter ju bara på att diskussionen får ett slut. Du håller ju inte dig mycket mer till ämnet för tillfället tex.

Att bara dyka rätt in i tråden utan att ha någon som helst susning om vad det handlar om bidrar ju knappast till det bättre.
Svar på tråden Spermadonation från makens pappa?