Spermadonation från makens pappa?
Jag har aldrig blivit anmäld här så du måste ta fel på person. Det finns många anonyma på detta forumet, lika många anonyma som är fruktansvärt trötta på dig. Du är överallt och käftar med folk, så det är inte jag som letar upp dig, det är du som ständigt ska lägga dig i varenda diskussion som förs här. Idag jsr jag inte läst en enda tråd som du inte medverkat i. Du verkar dock måttligt irriterad på allt och alla, men ändå så fortsätter du att ge respons. Gång på gång på gång på gång. Nej, där är nånting med dig som inte står rätt till och jag tror ärligt talat inte att du mår så bra. Släpp kontrollen och skaffa dig en jävla hobby, jävla kackelk*****g.
Jag har en hobby. Du borde däremot skaffa dig en bättre hobby än att stalka mig.
Mår dessutom alldeles utmärkt. Bra jobb, roliga vidarestudier, underbar sexliv, underbara barn och en sambo som är helt jävla underbar på alla sätt. Avundsjuk?
Det finns en lösning på ditt problem. Om du slutar att leta upp mig och gå in i varenda jävla tråd så hade du mått mycket bättre och sluppit bli anmält.