• Anonym (Ts)

Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!

Hej jag är en tjej på 20 år, naturligt mörkhårig, och har oturen att ha mkt kroppshår

En av ställena jag hatar är röven, känns som att jag har jättemycket, för mycket. Det går bak till anus, runt anus. Det går också lite ut mot/på skinkorna. Står jag normalt är det väl några millimeter ut på skinkorna.

Jag epilerar men det är svårt att få bort allt, och så vågar jag inte ta längst ut för är så rädd att det ska spridas och bli mer. Men det gör också så att jag inte får bort allt.

Dehär tär på mig psykiskt och jag känner mig jätteäcklig och okvinnlig.

Så 2 frågor till er. Har ni hår i röven? Såfall hur mycket? Tar ni bort det? Såfall hur? Och tar ni bort allt?

Snälla svara skulle betyda så mkt om ni tog er tiden!

• Svar på tråden Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!
  • Tom Araya
    Anonym (Rakad) skrev 2015-10-12 21:23:06 följande:
    Hår blir grövre om du tar bort dom, spelar ingen roll om du vaxar el. rakar.
    Man tar inte bort hår med rakning, det borde du veta.
  • Tom Araya

Hår är precis som med allt annat kroppsligt, varierande. Vissa har hår på bröstet, benen, armarna, ansiktet, rumpan mm, andra har inte det. Män har hår på andra ställen än huvudet generellt sett mer än kvinnor.

• Anton Chigurh

Skulle det möjligen funka med en gasolbrännare !!!

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Ts)

Hag rakade min kille lite på ett ställe oå magen där han hade jätteljusbruna hårstrån. Nu har de växt ut och de är fortfarande lika ljusbruna hårstrån.

• Anonym (Ts)

Om de skulle va så att håret blev grövre när man tar bort de. Så borde man väl ha hår upp på magen, över hela låren, under och över srmhålorna, ja hela kroppen tillslut? Men de har vi ju inte.

• Anonym (Aj)
    Tom Araya skrev 2015-10-13 15:04:54 följande:

Hår är precis som med allt annat kroppsligt, varierande. Vissa har hår på bröstet, benen, armarna, ansiktet, rumpan mm, andra har inte det. Män har hår på andra ställen än huvudet generellt sett mer än kvinnor.

Fel!!! Haha Lika mycket men mindre synligt haha

Du vet att en del bleker mustachen o säger aldrig ngt högt om det :P
  • Aikido
    Anton Chigurh skrev 2015-10-13 18:57:16 följande:
    Skulle det möjligen funka med en gasolbrännare !!!
    Funkar men det är svårt på trängda ställen som skärtskåran. Svårt utan att bränna sig för mycket alltså. Håret försvinner ju oavsett.
  • Tom Araya
    Anonym (Aj) skrev 2015-10-15 18:19:07 följande:
    Fel!!! Haha Lika mycket men mindre synligt haha

Du vet att en del bleker mustachen o säger aldrig ngt högt om det :P
    Du menar att kvinnor har en osynlig mustch, och osynlig hår på bröstet e.t.c?
  • Anonym (tips)

Du verkar verkligen störas av din underlivsbehåring. Skulle därför faktiskt vilja tipsa dig om permanent hårborttagning med laser på salong. Det kostar en hel del pengar och kräver flera behandlingstillfällen men å andra sidan så blir man ju av med håret permanent och slipper tänka på det sedan.

• Anonym (Ts)
    Anonym (tips) skrev 2015-10-16 01:12:10 följande:

Du verkar verkligen störas av din underlivsbehåring. Skulle därför faktiskt vilja tipsa dig om permanent hårborttagning med laser på salong. Det kostar en hel del pengar och kräver flera behandlingstillfällen men å andra sidan så blir man ju av med håret permanent och slipper tänka på det sedan.

Har faktiskt funderat på att göra dit. Ska bara vänta på att håret ska växa ut igen och sen ska ja dit
Svar på tråden Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!