• Jue

Svarta jeans

Halloj. Jag är ute efter ett par nya svarta jeans, inte tights-jeans liknande, utan vanliga jeans. Mina favoriter gick nyligen sönder (Gul&blå vanliga tight åtsittande  svarta) och det jag gillade med dem var att de håll sig slim om benen utan att vara stretch-jeans. 

Någon som har tips på tighta svarta jeans som håller sig tighta men som inte är jeggings/superstretch? 

• Svar på tråden Svarta jeans
  • flygrl

Varför inte skaffa ett par blå jeans of your choice och sen färga dom svarta?

• Jue
    flygrl skrev 2015-10-12 12:41:33 följande:

Varför inte skaffa ett par blå jeans of your choice och sen färga dom svarta?

??? varför skulle jag? Jävligt omständigt om jag ska börja färga jeans istället för att bara hitta ett par. Inte så lätt att hitta ett par snygga blå heller, och finns det blå med snygg passform finns modellen ofta i flera färger. Inte alltid men ofta.
  • flygrl
    Jue skrev 2015-10-13 18:17:32 följande:

??? varför skulle jag? Jävligt omständigt om jag ska börja färga jeans istället för att bara hitta ett par. Inte så lätt att hitta ett par snygga blå heller, och finns det blå med snygg passform finns modellen ofta i flera färger. Inte alltid men ofta.

Bara ett förslag från min sida.
  • KanDetHändaNu

Åhléns kanske har, dom hade det förut men nu vet jag inte. Annars får du beställa från t.ex ellos, halens och skicka tillbaka om dom inte passar

• Jue
    elyse skrev 2015-10-13 22:26:01 följande:

Dr Denim är tighta.

Har Dr Denim nu och de är tighta, men inte några riktiga jeans direkt. Nästan mer som tights som tunnas ut väldigt fort.
  • Jue

Ifall någon skulle hitta till tråden och undra samma sak: Jag har nu hittat ett par som har väldigt snygg passform, bekväma, töjs inte ut och är inte jeggings. Köpte de på Zara för 300 tror jag? Så de var billiga också.

Svar på tråden Svarta jeans