• Anonym (MissLi)

Har ni kissat på er efter tonåren?

Har ni råkat ut för att kissa ner er i tonåren eller senare? Varför hände det? Hur reagerade ni?

Hur lång tid tog det att komma över?

• Svar på tråden Har ni kissat på er efter tonåren?
  • Långbenopluto

Dessa eviga kiss och bajstrådar..... kan du inte hitta lämpligare ställen på nätet att tända på snusket?

• Vanja

Ja! Haha Varför vet jag inte. Om jag var väldigt kissnödig lr vad det var.. Kan ha varit i samband med en nysning med. Kommer inte riktigt ihåg. Men vi pratar inte springa hem i blöta byxor utan snarare några droppar. :) det var ett tag sen nu men 25+ var jag iaf. Sen vill jag minnas nån gång när jag satt och tokskrattade med min mamma och även då lyckades kissa lite. :) jag har nog lite lättare för att kissa på mig än andra. Sånt är livet!

• Anonym (MammaPanna)

Har hänt några gånger. Värst var nog när jag var ute med en kompis och toan var ockuperad av ett par som hade sex. Kissade ner mig helt. Erkänner att jag började böla av hopplösheten. Hörde senare att paret fått stryk av andra som väntade på att få gå dit så snart de kom ut. Var 24 den gången. Sen hände det under graviditeten också. Och en gång blev jag så rädd att jag kissade ner mig när en dobberman hoppade och skällde på mig.

• Anonym (kiss-Fia)

Ja, i samband med en urinvägsinfektion. Jag var på stan och sprang in på H&M och köpte nya trosor och strumpbyxor så bytte jag om på en allmän toalett och kastade de gamla (totalt onödigt och slöseri men jag skämdes) Det var två år sedan och är inget jag tänker på idag, ingen annan märkte det.

• Anonym (jorå)

Aldrig tömma blåsan-varianten, men lite urinläckage, massor av gånger efter barnen fötts. Jag har inga stora problem med det, men vid hosta och nysning får jag knipa lite extra.

Skulle jag tömma blåsan skulle jag nog aldrig komma över det. Har stora skamkänslor inför att förlora kontrollen på mina kroppsfunktioner.

• Anonym (MissLi)
    Anonym (MammaPanna) skrev 2015-10-12 14:05:04 följande:

Har hänt några gånger. Värst var nog när jag var ute med en kompis och toan var ockuperad av ett par som hade sex. Kissade ner mig helt. Erkänner att jag började böla av hopplösheten. Hörde senare att paret fått stryk av andra som väntade på att få gå dit så snart de kom ut. Var 24 den gången. Sen hände det under graviditeten också. Och en gång blev jag så rädd att jag kissade ner mig när en dobberman hoppade och skällde på mig.

Ooh, det lät pinsamt jobbigt. Har hänt mig med men aldrig inför andra än syrran (vilket var illa nog).

Hade nog dött på fläcken.
  • Anonym (MissLi)

Fler?

• Anonym (MissLi)

Puffar!

• Kjell2
    Anonym (MissLi) skrev 2015-10-13 14:34:34 följande:

Puffar!

Kisskiss!

Nöjd nu?
  • Anonym (MäxanHäck)

Japp. Varför? För att jag ville, fullt påklädd och min kille fick beskåda detta fantastiska till sin stora glädje. Han var såååå nöjd. Vi hade kul.

• Anonym (jorå)
    Anonym (MäxanHäck) skrev 2015-10-13 14:49:01 följande:

Japp. Varför? För att jag ville, fullt påklädd och min kille fick beskåda detta fantastiska till sin stora glädje. Han var såååå nöjd. Vi hade kul.

kinky!
Svar på tråden Har ni kissat på er efter tonåren?