• Anonym (Ts)

Hur är det att ha sex med en fet brud?

Hej där ute, som rubriken lyder, hur är det egentligen? Frågan är riktad till både tjejer och killar. Vad är din erfarenhet? Antingen som "tjockis" själv eller om du är kille som legat med större kvinnor.

Anledningen till att jag frågar är för att jag av vissa anledningar gått upp ganska mycket i vikt, väger nu 104kg till mina 170 cm. Jag har inte haft sex på ca två år nu, inte enbart på grund av vikten, utan bara känt mig anti sex ett tag. Och jag har väl egentligen inga planer på att sexa till det inom kort heller, men sen vet man ju inte om man lyckas gå ner något i vikt. Och skulle jag få till det nu så kan jag väl erkänna att jag inte känner mig helt bekväm med vikten nu.. Så ge mig lite input, posetiv som negativ! 

• Svar på tråden Hur är det att ha sex med en fet brud?
  • Anonym (blä)

Inte roligt, det luktar fetsvett av alla tjocka.... liksom surt.... som samlas mellan alla valkar.... Kräks

• Anonym (Tjockis)

Gått upp 20 kg.

Känner mig mer otymplig. Men tycker nog åldern är viktigare än kroppen. När jag var 19 tröttnade man aldrig på sex. Nu är det inte så spännande.

• Anonym (Man)

Män tycker väl olika men jag älskar att känna ett par riktigt fläskiga skinkor wobbla i mina händer, går rätt snabbt då. Likaså att ge ett riktigt fett arsle ordentligt med smisk är också väldigt eggande.

• Anonym (älskar tjocka)

Jag har tråkigt nog aldrig haft den stora lyckan att få tillfälle att älska med en tjock tjej. Men det vore en önskedröm eftersom jag alltid har attraherats främst av tjocka kvinnor. Dels visuellt, men även att jag fantiserar mycket om hur skönt intimitet med en rejält fyllig tjejs kropp skulle kännas. Betydligt skönare än med en normalviktig, det är min fulla övertygelse. Då menar jag förstås inte bara själva sexet, utan hela paketet med att kramas, kela, ligga sked osv.

• j a d e

Ha ha. Hade kunnat vara en genomgående najs tråd med tanke på kroppsideal och den odödliga fat shamingen, men jag tycker sådääär om uttryck som "fet brud" och "fett arsle".

Annars har jag inga synpunkter.

• Anonym (tjöckis)

Jag bär runt på ca 30 kg övervikt, känner väl mig inte sådär jättesexig precis. Har dock en sambo som tänder på mig oavsett utseende, så det är jag ytterst tacksam för.

När det kommer till sex är det väl inte nån större skillnad mot när jag var 30 kg lättare, bara att jag ogillar att vara överst nu. Känns som jag mosar bollar och ben på stackarn om jag försöker...

• Anonym (älskar tjocka)
    Anonym (tjöckis) skrev 2015-10-12 19:18:52 följande:

Jag bär runt på ca 30 kg övervikt, känner väl mig inte sådär jättesexig precis. Har dock en sambo som tänder på mig oavsett utseende, så det är jag ytterst tacksam för.

När det kommer till sex är det väl inte nån större skillnad mot när jag var 30 kg lättare, bara att jag ogillar att vara överst nu. Känns som jag mosar bollar och ben på stackarn om jag försöker...

Fast det gör säkerligen de flesta män, tänder på frun eller sambon oavsett utseende. Extra härligt då om hon är stor, tjock och tung och gillar att ligga överst. ,)
  • Efraim Barkbit

Intimiteten och kemin är ju grunden i tändningen sas, men med det sagt är sex med en rund/stor kvinna helt underbart. Både för att det är vackert och för att det är skönt.

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (big fat wife)

När min man och jag gifte oss för 20 år sedan var jag smal, smärt och vältränad. Nu efter ett antal graviditeter, sjukdomar, operationer och mediciner samt en del bekvämlighet ser jag helt annorlunda ut.

Har det påverkat vårt samliv? Ja, på ett positivt sätt! Maken älskar att ha mer att klämma på. Jag kan slappna av betydligt mer när det kommer till sex. Det kan ju till viss del bero på att vi är äldre nu men vårt sexliv är verkligen mycket bättre nu än för ett antal år sedan.

• Efraim Barkbit
    Anonym (big fat wife) skrev 2015-10-13 08:27:29 följande:

När min man och jag gifte oss för 20 år sedan var jag smal, smärt och vältränad. Nu efter ett antal graviditeter, sjukdomar, operationer och mediciner samt en del bekvämlighet ser jag helt annorlunda ut.

Har det påverkat vårt samliv? Ja, på ett positivt sätt! Maken älskar att ha mer att klämma på. Jag kan slappna av betydligt mer när det kommer till sex. Det kan ju till viss del bero på att vi är äldre nu men vårt sexliv är verkligen mycket bättre nu än för ett antal år sedan.

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Svar på tråden Hur är det att ha sex med en fet brud?