• Äventyrlig

Vad har ni för leksaker hemma???

Som sakt vad har ni för leksaker hemma i sängkammaren?

• Svar på tråden Vad har ni för leksaker hemma???
  • Anonym (BrittaBerit)

Jadu en hel del Leksaksdockor och bilar har väl barnen släpat dit.

• 100kgpappa

Rep, handfängsel, buttpluggs, dildos, beads, Wee-wibe.

• Smecker

Inga, barnen får inte leka i mitt sovrum.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (tjej91)

Än så länga bara en clone a willy av min sambos penis. Skulle dock gärna vilja köpa en ny massagstav/vibrator. Någon som har något bra tips?

• Anonym (Tjej31)

En hel del. Vibrerande ägg. "Bondagearmband". Dildosar (ja i plural). Butplug. Med mera. Med mera.

Ska det vara så ska de vara.

Har stora canvastavlor på väggen  där jag endast är iklädd underkläder. Dom är jättefina. Såååå nöjd! Att jag har ett av "Bondagearmbanden" på mig förhöjer bara den porriga känslan och fick min mor att börja garva. Haha..

Orka vara pk. :-P

• HasseA

Jag orkar inte skämta om barnens leksaker, det är ju redan gjort.

Så, tja, vi har väl en hel del, kan man säga. 7-8 dildosar, 6-7 buttplugs varav en upp-pumpbar, några prostatastimulatorer, några olika bröstvårts-sugar, klitorissug, fjärrstyrt ägg, butterfly vibrator, ett antal andra vibratorer, rep, ögonbindel, bondagetejp, ett par gag balls, ett antal olika bröstvårtsklämmor, arm- och fotbindlar i läder, brett läderhalsband, några paddlar, piska, ridspö, pinnar och rottingar, några olika spreaders, en magic wand, TENS-apparat, kukring, dammvippa. Ja, ungefär så, tror jag.

Vad används då av detta?
    Läderhalsbandet, kukring, prostatstimulator och paddel väldigt ofta.
    Arm- och fotbindlar, wand, vår favoritdilo och bröstvårtsklämmor ganska ofta.
    Resten mer sällan, vissa saker i princip aldrig.

• Anders 386

Vibrerande penisring, we.wibe, g-punktsstav, liten silicondildo. Realistisk dildo i TPE, magic wand, bullet-vibrator.

Men det mesta är ganska värdelöst, har blivit många besvikelser. Det enda som används regelbundet är en billig dildo i TPE utan vibrator. GladBilligaste och bästa leksaken.
    Magic Wand har inte min fru velat testa tyvärr, men jag har haft egen användning för den. 

I princip alla små uppladdningsbara prylar har inte funkat - har för pirriga vibrationer och/eller är bökiga och obekväma att använda. Men iaf kul att ha testat, då behöver man inte gå och vara nyfiken..  Men många besvikelser har det varit...  har nog en del som ska kastas även om det svider när det kostat tusenlappar..  Rynkar på näsan

• Anonym (KoncentreradSaft)
    Äventyrlig skrev 2015-10-15 19:14:54 följande:

Mycket folk verkar ha hemma.

He he...du besökte just forumet "sex & samlevnad"...här hänger de som gillar ämnet mest av alla. Koncentrationen blir tydlig i många av trådarna om inte de flesta...mig till viss del inkluderad :)

Penisringar, någon eller två dildosar...och försökt till lite annat. Blir ju roligare om man är två om att leka med leksakerna ju ;)...DÅ kan ju antalet lätt springa iväg.
Svar på tråden Vad har ni för leksaker hemma???