Eskilstuna BF juni16
Hej, Har inte bf i juni utan i april :)
Kul med flera från Eskilstuna som ska få barn.
Hej, Har inte bf i juni utan i april :)
Kul med flera från Eskilstuna som ska få barn.
Vad kul! När är du beräknad ? :)
Haha jodå 17veckor kvar :P
Spytt från vecka 6-17 så början var inte bra sen slutade jag må illa tvärt och mådde bra 2veckor sen började jag spy igen typ 1gång i veckan till vecka 20 och nu har jag mått bra i 3veckor. Förutom hosta jag haft 2veckor och förkylningjag haft till och från i typ 7veckor. Änsålänge inga foglossningar eller sånt :)
Hur har du själv mått??
Våran ville stanna länge kom ut 30april istället för 18de ;) allt går bra och lillen växer som bara den.
Hur går allt för dig då?
Då var det mysigt därinne alltså! :) hur mådde du då? Måste vara otåligt att gå över tiden.
Vi låg uppe på Neo i 10 dagar men allt har fungerat jättebra, dock är han en riktig liten kräkbebis. Han sover hela långa nätter nu så han har en väldigt tacksam mamma iallafall. Kul att se hur fort de utvecklas i den här tiden
Förstår att det måste varit jobbigt.
Mitt vatten gick också. Tråkigt att du fick sådan dålig upplevelse på neo/bb och att det strulade ned ammningen. Var sjukt segt att ligga där i 10 dagar men tjejerna där var helt fantastiska mot oss.
Åh vilken duktig kille ni har! Här hemma kände jag mig nästan levande död den första tiden innan nätterna blev bättre.
Blä. Vilken röra. Förstår att ni inte vill göra om det! Men vad man uppskattade att få komma hem sen!
Jaha min är 4månader :)