• Rayanz

Gravidkudden!

Beställde den här just nu längtar tills jag får hem kudden! Så min fråga till er.. Är det någon här som tidigare testat den här? Och om ja isåfall vad tyckte ni?klapp på magen ;)

• Svar på tråden Gravidkudden!
  • Rayanz

Den ska vara ergonomisk o väldigt skön för ryggen.. O när magen är stor så kan den även vila därpå

Tines skrev 2015-10-14 16:27:28 följande:

Vad är det för speciellt med den?

• flislis

Den ser väldigt skön ut!:) Jag har ett täcke som jag "kramar om" som på bilden. Enda nackdelen är att man "fixeras" och får lite svårt att röra sig under natten, det brukar leda till att jag vaknar alldeles stel o öm i höften. Fast iof så är det svårt att röra sig när man sover över huvud taget!

Klapp på magen!

• Rayanz

Ja håller med dig! Jag tänkte att jag ger den ett försök annars så kan de ju alltid användas som ammnings stöd,

Jag kommer att testa den såg en film där en hravid kvinna omöjligt kunde sova utan den då hon vart gravid så jag kör på ;)

flislis skrev 2015-10-14 20:48:35 följande:

Den ser väldigt skön ut!:) Jag har ett täcke som jag "kramar om" som på bilden. Enda nackdelen är att man "fixeras" och får lite svårt att röra sig under natten, det brukar leda till att jag vaknar alldeles stel o öm i höften. Fast iof så är det svårt att röra sig när man sover över huvud taget!

Klapp på magen!

Svar på tråden Gravidkudden!