• snövit84

Facebookgrupp BF April 2016

Är det några fler som hamnat på efterkälken och är intresserade av att följas åt i en hemlig Facebook grupp? Jag blev själv framflyttad så istället för BF i maj så har jag nu i april, och tänkte därför starta en ny facebookgrupp då jag inte hittat någon annan hemlig i april. Om ni är intresserade skicka ett PM till mig här så skapar vi en kanongrupp tillsammans. ????

• Svar på tråden Facebookgrupp BF April 2016
  • snövit84

Sail on silvergirl,jag kan inte skicka meddelande till dig för du har en privat profil. Skicka ett meddelande till mig så kan jag skicka mina Facebook uppgifter till dig. :)

• planeraren

Vill oxå haka på fast risken är ju att jag hamnar i maj eftersom beräknad bf 28 april men man vet ju aldrig :)

• Vivelen

Man kan inte hitta den, utan måste bli inbjuden till april gruppen som funnits nu ett tag på fb. Vill ni så kan jag höra med de andra om att släppa in fler?

• Vivelen

Ni som vill joina april gruppen på Facebook. Skicka ett pm till mig här så fixar jag in er

• EveÄhlm
    planeraren skrev 2015-10-23 15:45:22 följande:

Vill oxå haka på fast risken är ju att jag hamnar i maj eftersom beräknad bf 28 april men man vet ju aldrig :)

Också beräknad bf till 28 april ????
    BF april 2016
Svar på tråden Facebookgrupp BF April 2016