Inlägg från: Anonym (små män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (små män)

små män

Vilken kvinna gillar små män?

• Svar på tråden små män
  • Anonym (små män)

Jag menar fysiskt små män. Håller med dej att känslomässig småsinthet är oattraktivt. Jag är liten fysiskt är du stor själv?

• Anonym (små män)

Min partner är 100+ och tycker det är praktiskt att ha en liten smal partner då jag kommer åt på ett annat sätt en en kraftig man.

• Anonym (små män)
    Tiriyaki86 skrev 2015-10-18 17:56:34 följande:

Jag är själv en liten man och vi är tyvärr inte attraktiva i kvinnors ögon.

Hur liten?
  • Anonym (små män)
    Tiriyaki86 skrev 2015-10-18 19:50:04 följande:

167 cm lång, inga breda axlar, små fötter och små händer.

Mer info tack
  • Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-18 22:16:38 följande:

Gissar små kvinnor? Jag som är lång och kurvig föredrar män som hanterar min storlek, så för mig handlar det mer om att jag som är en grand danois inte väljer en chihuahua, det brukar förövrigt vara åt båda håll.

Måste det vara så? Tänk på en liten mans förmåga att komma åt och röra sig över en stor kvinnas kropp.
  • Anonym (små män)

Varför vill kvinnor generellt känna sig små? Är man som jag ca 170 cm så är det relativt många kvinnor som känns längre. Kan bero på klackstorlek eller annat kanske. Jag har ofta skor med bred högre klack. Känns bättre då.

• Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-19 14:42:05 följande:

Givetvis måste det inte vara så men för mig är det så.

Jag uppskattar dessutom lekar där mannens storlek och styrka är av betydelse. Det är inte en slump att Rolf Lassgård alltid varit min våta dröm.

Okej jag förstår. Din storlek och tyngd gör det inte så lämpat för, vad var det du sa chihauhau
  • Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-19 15:25:49 följande:

Ja.. Jag älskar fysisk dominans och det är svårt när mannen är fysiskt mindre än jag.

Lever så skrev 2015-10-19 15:25:49 följande:

Ja.. Jag älskar fysisk dominans och det är svårt när mannen är fysiskt mindre än jag.

Hur stor är du om jag törs fråga?
  • Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-19 15:32:11 följande:

Haha ingen fara, jag har inga problem med min storlek! :) Jag är 178 cm och väger 78 kg

Då är du vältränad alltså.många medelålderskvinnor i den längde brukar väga mycket mer har jag märkt.
  • Anonym (små män)

Det hade varigt häftigt att få se vad jag klarat mot dej.

• Anonym (små män)

Bensax och facesit är ju enkla knep att få övertag .Är det något du nyttjar?

Svar på tråden små män