Inlägg från: Anonym (jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag)

Jag tänker överraska min tjej genom att dyka upp när hon dejtar en annan man ikväll

Även om jag kan se humorn i en del inlägg så känns det väldigt okänsligt om det skulle stämma, vilket det mycket väl kan göra. Jag har faktiskt varit i exakt samma situation som ts (vilket antagligen är anledningen till att jag reagerar). Hade jag startat den här tråden så hade jag inte uppskattat svaren... 

• Anonym (jag)
    Anonym (Man) skrev 2015-10-18 17:31:50 följande:
    När människor gör narr av det man lider av, skriver att den jag älskar knullar med någon annan, gör skämt om sånt och visar bristande respekt....då inser man att man aldrig borde be om råd och stöd från människor.

Tack. Hoppas ni har kul med era larviga kommentarer där ni låtsas vara folk som bevittnat händelsen och låtsas som att ni är mitt ex och mannen hon dejtar.
    Jag hoppas du kan få stöd någon annanstans. Fl har varit ett bra ställe att få ventilera sig och få stöd ifrån men på senare tid har det spårat ur helt..jag vågar inte starta några trådar om seriösare saker längre.. .min senaste slutade som din, så jag förstår hur du känner =/

Jag lider i alla fall med dig och kan förstå din känsla eftersom jag varit med om samma sak (däremot så gjorde hans date inte så mkt väsen för sig i mitt fall)
  • Anonym (jag)
    Tecum skrev 2015-10-18 21:36:47 följande:
    Alldeles riktigt. Tråden kan mycket väl vara fejk, men situationen är relevant. Någon kan känna igen sig och varit med om samma. Därför ska man inte göra sig lustig över någon som mår dåligt. 
    Jag har ju tex varit med om samma och när jag läser svaren här så är jag glad över att jag inte skrev om det...  när jag läste ts så kopplade jag aldrig att det skulle vara så udda att folk skulle tro att det var fejk... (är det så konstigt och ovanligt?) Och även om det inte är mig som det skämtas om så känns det  helt klart olustigt att det görs narr av situationen..

Svar på tråden Jag tänker överraska min tjej genom att dyka upp när hon dejtar en annan man ikväll