Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Jag tänker överraska min tjej genom att dyka upp när hon dejtar en annan man ikväll

Anonym (Valt) skrev 2015-10-18 15:56:34 följande:

Så jävla elaka en del av er är här.
    När en människa ber om stöd i en förtvivlad sitaution så svarar ni med att göra narr av personen.
    Lågt, jag kan bara hoppas på att karma kommer och biter er där det gör som ondast. 

Håller fullständigt med här!

Tror man att tråden är ett påhitt så kan man bara låta bli att läsa och kommentera.
    Svårare än så är det inte.Om det här är sant,viket det mycket väl kan vara (konstigare saker har häny),så är det fruktansvärt lågt och barnsligt att håna TS!

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Man) skrev 2015-10-18 17:31:50 följande:

När människor gör narr av det man lider av, skriver att den jag älskar knullar med någon annan, gör skämt om sånt och visar bristande respekt....då inser man att man aldrig borde be om råd och stöd från människor.

Tack. Hoppas ni har kul med era larviga kommentarer där ni låtsas vara folk som bevittnat händelsen och låtsas som att ni är mitt ex och mannen hon dejtar.

Jag tycker inte du ska bry dig om det som skrivs här. Men jag förstår att det är svårt att bara ignorera det.

Men jag tycker det är synd att ett fåtal personer ska tillåtas att förstöra en hel tråd på det här sättet.

Jag hoppas att du vill komma in här med lite uppdateringar om hur det går för dig.

Kram och lycka till!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (KitKat) skrev 2015-10-18 20:13:03 följande:

Så det har inget med hur TS uppfattas att göra, alls, då?

Och hur uppfattas TS,menar du?

Även om man inte anser tråden vara trovärdig så ger det inte någon rätt att håna TS och göra sig löjlig över tråden.
    Det här kan mycket möjligt vara sant. Konstigare saker har hänt.
    Och om tråden är sann så sparkar man bara på en som ligger med sina hånfulla kommentarer.
    Och om man inte tror på det så behöver man inte läsa eller kommentera alls.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Tecum skrev 2015-10-18 21:36:47 följande:
    Alldeles riktigt. Tråden kan mycket väl vara fejk, men situationen är relevant. Någon kan känna igen sig och varit med om samma. Därför ska man inte göra sig lustig över någon som mår dåligt. 
    Precis! Därför tycker jag det är onödigt att spekulera över sanningshalten överhuvudtaget.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Erik858585 skrev 2015-10-18 23:12:48 följande:

nu har din tjej varit otrogen och du ska skita i vad e rätt eller fel eller fånigt.
    det enda som e viktigt här e att då ska gå ur det här med så lite smärta som möjligt, eller bättre om du mår bra.
    gå och va otrogen om du tycker att det hjälper, rensa hennes mobil från bilder eller konstakter och sen uppdatera mobilen så att hon aldrig kan få tillbaka de, gör hål i alla hennes bh, gör nåt istället att du sitter och tycker synd om dig själv.
    hon har varit otrogen efter 6 år förhållande och va som helst du gör nu har du rätt och göra.

Varför ska TS sjunka till samma låga nivå som sin partner?

Nu har han konfronterat henne tillsammans med mannen hon skulle på dejt med och lämnat henne.
    Jag tror, ärligt talat, att det tog mer för henne än om han hade börjat hämnas och bete sig barnsligt.
    Det känns kanske bättre för stunden,men inte i längden.

Mattias och Hannah.
Svar på tråden Jag tänker överraska min tjej genom att dyka upp när hon dejtar en annan man ikväll