Inlägg från: Thyla |Visa alla inlägg
  • Thyla

Jag tänker överraska min tjej genom att dyka upp när hon dejtar en annan man ikväll

Anonym (Man) skrev 2015-10-18 14:17:28 följande:

Tack för ert stöd. Efter mitt senaste inlägg hade jag det ganska tufft. Jobbig kväll och natt.

Många har undrat om hon har hört av sig. Hon har både ringt och sms:at samt skickat privata meddelanden på Facebook. Hon skriver att hon vill prata med mig och att hon älskar mig och att hon vill dela sitt liv med mig och gifta sig. Hon skriver "det är inte som du tror". En sån klassisk kommentar.

Att hon slriver så gör mig bara mer ledsen. Jag vill helst bli lämnad i fred av henne. Jag orkar inte med detta! Men jag är heöt förvirrad. Bör jag ens svara? Vaf ska jag skriva? Ohh jag vet varken in eller ut.

PS: de som skriver på denna tråd och låtsas vara mitt ex får gärna sluta.

Nej du ska inte svara. Du ska hämta dina grejer som är kvar och sedan fortsätter du att inte svara. Det är avslutat kapitel. Finns inget att prata om. Hon var otrogen. Det såg du svart på vitt. Då får hon stå för konsekvenserna.

Ps ignore trollpatrasket i tråden, de är väl som vanligt mobbare som måste häva sig på ett sätt för att inte bli mobboffer. Patetiskt.
Svar på tråden Jag tänker överraska min tjej genom att dyka upp när hon dejtar en annan man ikväll