• Anonym (!!!!!!!!)

Mobbingfasoner!!!

Vad har hänt med mitt älskade Familjeliv?! Det enda ni gör nuförtiden är att gadda ihop er och jävlas med varandra!

Så fort någon inte tycker som den coola gruppen skiljs den ut och trakasseras. Det var inte så här förr

SKÄRP ER

• Svar på tråden Mobbingfasoner!!!
  • Anonym (Anonym)

Singelliv.    se fanns tydligen redan så får klura ut nåt annat Drömmer

• Nox Viator
    ”So you have enemies…..good! That means you stood up for something"
    Those who fear the darkness have never seen what the light can do.
  • Anonym (!!!!!!!!)

Familjeliv har INTE varit så här från början. Förr var stämningen stöttande och det fanns mer gemenskap. Nu armbågar alla varandra.

• Anonym (.)
    Anonym (!!!!!!!!) skrev 2015-10-19 09:39:47 följande:
    Vad har hänt med mitt älskade Familjeliv?! Det enda ni gör nuförtiden är att gadda ihop er och jävlas med varandra!
    Så fort någon inte tycker som den coola gruppen skiljs den ut och trakasseras. Det var inte så här förr
    SKÄRP ER
    Jag håller med. Visst har det alltid funnits folk som bara velat tjafsa, men nu går det ju knappt att starta en tråd utan att bli totalt påhoppad..det spelar ingen roll om man startar en lättsam eller allvarlig tråd... Det ska inte mkt till för att jag ska avregistrera mig och lämna sidan för gott... Vet många som inne på samma spår eller redan har lämnat.. vilket är jättetråkigt...
    Det känns lite som att det kom en massa folk från FB under valet och efter det så har alla dom som kom hit bara för att tjafsa/promota vissa partier osv stannat..
  • Nox Viator
    Nox Viator skrev 2015-10-19 10:14:58 följande:
    ?So you have enemies?..good! That means you stood up for something"
    Citationstecknet blev ett frågetecken.
  • Anonym (!!!!!!!!)
    Nox Viator skrev 2015-10-19 10:22:38 följande:

Citationstecknet blev ett frågetecken.

Förstod det
  • Nox Viator
    Anonym (!!!!!!!!) skrev 2015-10-19 10:24:15 följande:
    Förstod det smile1.gif
    OkejGlad
  • Moonis

Att folk blir påhoppade är inget ovanligt tyvärr och det gäller inte bara här utan överallt på nätet. När folk inte har något mer att komma med så tar dom ofta till personangrepp.
    Det som gör mig ännu mer oroad är att dessa människorna ofta blir uppbackade när dom beter sig illa mot andra. Jag vet inte när det började bli okej att vara elak mot andra men tycker man börjar se brist på empati överallt nu Rynkar på näsan

Vi försöker lära våra barn att vara snälla och visa respekt mot andra, försöka få ett slut på mobbning men hur ska dom lära sig det när inte ens vi vuxna kan visa den respekten och ödmjukheten mot varandra.
    Så länge vi vuxna fortsätter mobba så kommer barnen också att göra det. Barn gör inte som man säger utan som man själv gör och barn ser mer än vi tror.

• Anonym (m)

nej familjeliv blir sämre och sämre

Svar på tråden Mobbingfasoner!!!