Det här med impotens
Hejsan. I fredags råkade jag ut för en grej som aldrig hänt förut. Vaknade på morgonen, smått upphetsad, bestämde mig för att dra en runk. Vad som hände var dock att jag fick utlösning men penis var inte fullt erigerad. När jag sen på kvällen skulle ha sex med sin flickvän sviktade det lite också men kändes övervägande bra.
Problemet började bli mer allvarligt natten därpå, hade varit ute med kompisar och tagit några öl, kom hem och bestämde mig för att kolla det här med potensen, slog på en porrfilm och den kunde stå, men så slutade jag onanera ett tag och den slaknade helt, fick inte upp den igen. Fick den på halvfart och det räckte för en utlösning men that's it.
I söndags kväll skulle jag och min flickvän ha sex, fick inte upp den alls, kan tillägga att den verkar ha växt inåt och kulorna har krympt, i varje fall på morgnarna när det är kallt. Fick efter många timmar upp den ändå men genomförde samlaget ganska fort av rädsla att slakna.
Nu går jag och tänker på det här 24/7. Vet inte hur mycket som är fysiskt och hur mycket som är psykiskt, vaknade idag med morgonstånd men den vek sig ganska fort, får inte samma stimulans av att smeka pungen heller så kan varken onanera eller ha sex på samma sätt längre.
Skall även tillägga att jag fick en MS-diagnos förra året och en stor del blir impotenta av detta. Om det har med det att göra, finns det då nån som har fått tillbaka ståndet och sexlusten utan hjälpmedel? Verkar vara en MS som sker skovvis eller kan jag bara ha hamnat i en ond cirkel?
Mycket text nu men hoppas ändå det går att läsa igenom, tacksam för svar!