Inlägg från: Anonym (ensam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ensam)

Förlorat min älskade

Någon mer än jag som står ensam med sina barn efter att ens partner gått bort?
  • Svar på tråden Förlorat min älskade
  • Anonym (ensam)

Så fruktansvärt att höra att fler är i liknande situation men det kan vara skönt att ha andra att utbyta tankar med..

Jag förlora min älskade man och barnens fina far i en trafikolycka för 2 månader sedan. Jag kom till olycksplatsen när det hade hänt och såg hur sjukvårdspersonalen försökte få liv i honom... Men hans liv gick inte att rädda,

Nu står jag här med all sorg och allt ansvar för våra fina barn på 4 och 6 år. Hur 17 fixar man det???

I ena stunden kan jag känns att visst fasen måste jag fixa det,för att i nästa fråga mig HUR 17 DÅ?

Det va inte såhär vi hade tänkt oss vårt liv... ????

• Anonym (ensam)

Här är det väldigt upp o ned... Dagarna funkar för det mesta relativt bra... Kvällarna är värst,när barnen somnat.. Svårt att slappna av,kan inte sätta mig och se på tv-det va ju sånt vi gjorde ihop.. Saknaden är så jäkla tuff!!!

Sorgen över att barnen ska behöva växa upp utan sin älskade pappa är nästan för mycket :(

Vi skulle ju göra detta tillsammans!!!!

Tycker det är svårt på ett annat plan nu. Första tiden va så chockartad,nu har värsta chocken lagt sig,nu är det bara så tomt!!

• Anonym (ensam)

Hej alla..

Hur går det för er? 
    Här går det ff upp o ned,antar att det kommer vara så rätt länge..Jag är iaf glad att första julen är förbi och att jag tagit mig igenom vår bröllopsdag utan min älskade.. :( 

Får jag fråga vad som hände karinagumman?

Behöver också någon att ventilera med..

Svar på tråden Förlorat min älskade