• Anonym (Situation)

Jag dumpade min kille för en kändis

Jag måste vara världens dummaste idiot. Jag hade världens finaste kille. Snäll, trogen och jag kände mig så älskad av honom. Och jag älskade honom.

Jag svek honom. Jag blev uppraggad av en svensk kändisman, supersnygg, när jag var på krogen med mina väninnor. Vi bytte nummer. Vi dejtade och jag bedrog min kille. Jag dumpade min kille och böev ihop med kändisen och flyttade ihop. Jag struntade i min kille totalt, trots att han grät. Jag var så nonchalant och sa bara "hitta nån som passar dig istället".

Allt var bra i början med den här kändisen. Men nu är allt ett helvete. Han är ofta ute sent, han beter sig som han vill, han ger mig inte den kärlek jag behöver, han ligger till och med runt! Orkar inte. Mitt liv är förstört. Livet jag hade hoppats på med en bra man är förstörd. Han är inte bra mot mig! Vet inte vad jag ska göra? Jag älskar honom, men det könns som att han skiter i mig.

• Svar på tråden Jag dumpade min kille för en kändis
  • Anonym (Man)

Låter som du fått dig en välförtjänt läxa.

• Anonym (känd)

Med lite inblick i kändisvärlden så kan jag säga att mååånga kändisar är skadade av sitt kändisskap. Du märker vilka som har ett behov av att synas, och det är de samma som har ett bekräftelsebehov från det motsatta könet (om de är hetero). Skulle bedöma att jag med 75% säkerhet kan peka ut vilka som är notoriskt otrogna. 

• Fjäril kär

läser du aldrig skvallerpressen?

"X och Y talar ut om sitt kärleksliv, det är vi för alltid" 

tre veckor senare...

"X har dumpat Y,  otrogen skitstövel, jag vill aldrig mer se honom"

tre veckor senare

"X har hittat en ny kärlek i Z, vi är så lyckliga"  

osv...

Fattar du?

• Anonym (.)

Karma kallas det.

Man dumpar helt enkelt inte en "underbar" kille som man älskar pga att man är kändiskåt.

Rätt åt dig - Ditt ex kommer förmodligen att hitta någon som stannar vid hans sida.

• Anonym (Situation)
    Anonym (.) skrev 2015-10-20 21:17:46 följande:

Karma kallas det.

Man dumpar helt enkelt inte en "underbar" kille som man älskar pga att man är kändiskåt.

Rätt åt dig - Ditt ex kommer förmodligen att hitta någon som stannar vid hans sida.

Så svarar en person som aldrig kommer att få en kändis. Jag bor iaf lyxigt och bra.
  • DickRex
    Anonym (Situation) skrev 2015-10-20 21:18:59 följande:
    Så svarar en person som aldrig kommer att få en kändis. Jag bor iaf lyxigt och bra.
    Så bra då....
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • athanatos
    Kanske kan han hjälpa dig att bli känd så du kan slå igenom som författare?
  • Whitehorse1979
    haha jag dör...

sluta gnäll då....
  • CarpeNoctem

Du får helt enkelt lära dig att leva med att vara en idiot och att bo lyxigt och bra. För det gör du ju i alla fall.

• Fjäril kär
    av det du berättar så är väl inte det någon särskild merit att vara ihop med en kändis? Eller hur? 

du bor lyxigt och bra men är helt blåst och bedragen av ett pucko.  Snygg merit ? 
Svar på tråden Jag dumpade min kille för en kändis