Frånvarorapport FK
Hej! Pratade med min löne ansvarig idag tydligen så har fk begärt en frånvaro rapport och de väl inge konstigt men sen så fick ja ont i magen tänk om något är inlagt fel? Vår löne ansvariga är tillsatt för 2VECKor sen. Innan dess har vi inte haft någon ordentlig sen februari pga sjukskrivning så den positionen har vart tom (min handläggare för sjukpenning pga graviditet vet om detta också) men den som ringde till jobbet idag var någon tredje person. Hur som så gick ja igenom mina löne specar och våren 2015 var min tjej sjuk rätt OFTA. Men på löne specen ser ja inte att de står VAB lika mkt som ja har på fk hemsida? De ståe istället föräldrar ledig. Sen så står de liksom inte att ja tex vabbat när ja vart inringd på extra pass.
Definns ingenstans? Va fan händee nu? Ja mår jätte dåligt ja kommer SÄKERT bli anklagad för något men ja vill inte svartmåla min arbetsgivare heller då ja älskar mitt jobb + så e ja höggravid vet inte om ja orkarmed proceduren? Eller så överdriver ja de kanske bara är nåt tf då min SgI SKA UTredas då den e gammal och detta vet jag ju om inga konstigheter!