fundering
När försvinner hormonerna från kroppen när man har tagit ut p-staven?
När försvinner hormonerna från kroppen när man har tagit ut p-staven?
Såg Nu en gammal tråd du skrivit i där du berättar att du har ett barn? Du om någon borde ju ha koll på vad dina gravidsymptom är?! Vad var egentligen ditt syfte med tråden?
Ännu mer informativt att googla nickel "Hannaj1991" tydligen har denna användare skapat måhända trådar om sin p-stav och sitt viktproblem. .
Synd bara att människan vägrar lyssna på de råd den redan fått (och kommer få igen och igen och igen....)
Fundering? Vad funderar du på?
Äsch du har fått svar på dina frågor av andra så lämnar denna tråd. Tack hej!
Från den här tråden? Mycket märkligt isf...
Man måste älska autocorrect :)
Ja de är bara pinsamt... Det finns inga genvägar när man ska gå ner, inga mirakelkurer. Att träna och äta rätt är det ända som funkar!
Hoppas att du inte tog min kommentar som något negativ till dig? För de var de verkligen inte :) precis, jag tränar inte heller men äter mindre mål 6ggr om dagen så jag aldrig blir megahungrig. Har haft samma vikt sen 3-4 är tillbaka när jag började med denna metod, jag vill ju inte gå ner iofs..
Jag fick t.o.m en av mina kommentarer anmäld. Känns väldigt komiskt måste jag säga!
Japp, jag kallade detta en trolltråd, det fick jag inte göra eftersom det "tar bort fokus med syftet från tråden". Men jag har googlat nicket nu och förstår bättre... Det är ingen trolltråd, det här är något helt annat ;)