• Hannaj1991

fundering

Ska ta ut pstaver vilken dag som hälst nu .

Vill bara säga att jag går ner i vikt sakta nu genom o äta mindre .

När märker man om man får gravid symtom ?

Bara trevliga svar ej negativa el dumma svar..

• Svar på tråden fundering
  • anyhere

För mig kom mensen samma dag som jag tog ut staven och ägglossning månaden efter. Men det är också individuellt. En väninna till mig kom inte igång fören efter 8 månader.

• ensamärstark
    Anonym (fundering) skrev 2015-10-25 18:00:57 följande:

När försvinner hormonerna från kroppen när man har tagit ut p-staven?

Kan ha lite betydelse med om det är kopparspiral eller hormonspiral du har haft med. Om det är hormonspiral kan det för vissa dröja flera månader innan mensen kommer igång
  • Anonym (fundering)

P stav har jag. Den ska tas ut pga problem med olika saker.

• anyhere

Lite enkelt förlöarat, symptom är tecken som kroppen signalerar när något händer me den.

Exempelvis vid feber är symptom huvudvärk, vid magsjuka diarré eller att man kräks.

Vid graviditet finns en mängd olika symptom. Finns flera superbra trådar här på fl som listar de vanligaste.

• Anonym (Men)

Men men du åt ju inte för mycket??? Det var du ju så envis och otrevlig med i din andra tråd

Alla var ju bara elaka och dumma men nu går du ner av att äta mindre

• Anonym (Que)
    Anonym (fundering) skrev 2015-10-22 17:56:45 följande:

Förklara bad ordet betyder??

Såg Nu en gammal tråd du skrivit i där du berättar att du har ett barn? Du om någon borde ju ha koll på vad dina gravidsymptom är?! Vad var egentligen ditt syfte med tråden?
  • Nonym
    Anonym (Que) skrev 2015-10-25 20:03:04 följande:

Såg Nu en gammal tråd du skrivit i där du berättar att du har ett barn? Du om någon borde ju ha koll på vad dina gravidsymptom är?! Vad var egentligen ditt syfte med tråden?

Ännu mer informativt att googla nickel "Hannaj1991" tydligen har denna användare skapat måhända trådar om sin p-stav och sitt viktproblem. .

Synd bara att människan vägrar lyssna på de råd den redan fått (och kommer få igen och igen och igen....)
  • Anonym (Que)
    Anonym (fundering) skrev 2015-10-25 20:09:20 följande:

Läs rubriken ..

Fundering? Vad funderar du på?

Äsch du har fått svar på dina frågor av andra så lämnar denna tråd. Tack hej!
  • Nonym
    Nonym skrev 2015-10-25 20:12:27 följande:

Ännu mer informativt att googla nickel "Hannaj1991" tydligen har denna användare skapat måhända trådar om sin p-stav och sitt viktproblem. .

Synd bara att människan vägrar lyssna på de råd den redan fått (och kommer få igen och igen och igen....)

Ska stå "nicket" och "många" inte nickel och måhända *haha*
Svar på tråden fundering