Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Hur var erat MA?

Hej. I måndags var jag hos gyn för att kolla om jag höll på att få missfall då jag tagit ett test som visade svagare än vad det gjorde en vecka tidigare. Detta va i lördags och efter någon timma började jag få bruna flytningar som höll i sig. Söndagsmorgonen vaknade jag och gravsymptomen va som bortblåsta. Bokade tid hos gyn på måndagsmorgonen och fick komma på vul under dagen. Jag skulle ha varit i vecka 8 7+2 men det syntes bara en fostersäck på 17mm och inget alls i och då visste man att det inte gick som det skulle. Jag vet att det inte kan vara något då jag fick gravid 1-2 ca 4 veckor innan.

Så till min fråga. Hur var erat missfall? När kom det hela igång? Blödde ni mycket?

Hon på gyn sa att jag skulle få som en vanlig mens.. Nu är det dag 5 men bara lite grann. Vad har jag att vänta mig?

• Svar på tråden Hur var erat MA?
  • Anonym (Orolig)

Beklagar alla era missfall. Hoppas verkligen jag får likadant som dig anonym (s) jag verkar ha ett liknande missfall som du. Hoppas bara att det kommer igång någon gång :( någon som vet något man kan göra för att käkickstarta det hela lite? Typ springa en runda? Hoppa studsmatta? Dricka 100 koppar kaffe. Vill bara sluta gå å va orolig för hur det blir. Bäst är väl endå ett naturligt missfall?

• Anonym (Orolig)

Någon mer?

Svar på tråden Hur var erat MA?