Inlägg från: Hovslagarbruden |Visa alla inlägg
  • Hovslagarbruden

Första barnet maj/juni 2016

Pyretsmamma82 skrev 2015-11-13 13:27:11 följande:

Är också svullen om magen. Som tur är har jag en del kläder kvar från innan jag gick ner i vikt. Gick ner nästan 20 kg innan jag blev gravid så jag använder alla stora leggings och jeans så syns inte den svullna magen så mycket.

Annars är det illamående och trötthet. Men jag hoppas att detta börjar ge med sig. Är inne i v11 nu. KUB den 24/11. Längtar som bara den för att få se pyret.

Haha blev så full i skratt sedan vi plussade har vi också kallat lillen för pyret! Gulligt tycker jag! ????
  • Hovslagarbruden

Hej allihop hoppas att jag får vara med i denna grupp är nu i vecka 10 (9+5)!

Är så glad dock känns det som att jag är glad för någon annan då jag inte "känner mig" gravid! Förutom att jag har kräkts konstant sedan vecka 4 ???? men men den som väntar på något gott ????

Vi har berättat för ett fåtal nära vänner men inte för familjen ännu, jag är optimistisk och vi hoppas att kunna överraska på julafton till alla familjemedlemmar! (Om det håller i sig, känner mig lite nervös och vågar inte hoppas riktigt ännu) tänkte att jag kunde få lite positiv energi av er som är här ??

• Hovslagarbruden

Fler som haft problem med dåliga blodvärden?? Mitt var nere på 77 för 3 veckor sedan och vi blev skickade till sjukhuset för att kolla hur det stod till med pyret???? allt såg bra ut och efter mkt blodpudding,broccoli, persilja o C-vitamin o järn är blodvärdet på 85 och förhoppningsvis slipper jag bli inlagd och få iv järn. Nu har vi i alla fall en bild på pyret att ge som julklapp och överraska alla familjemedlemmar med ???? har slutat må så jätteilla äntligen????????????????

Svar på tråden Första barnet maj/juni 2016