Inlägg från: Paue82 |Visa alla inlägg
  • Paue82

Första barnet maj/juni 2016

Hoppar oxå med här!
    Bf 24/5, ska på ultraljud 22/12, längtar!

Mår och har mått väldigt bra! Dock lite ont i huvudet till och från de senaste veckorna. Började äta järntabletter för några dagar sedan så hoppas det ska hjälpa lite!

Bor i Trollhättan, fler som gör det?

• Paue82
    ElinB86 skrev 2015-12-13 22:39:47 följande:

Paue82 vi har också UL 22/12 :) Spännande! Vill ni ta reda på vad det är för kön?

Ja verkligen spännande!! Nej vi kommer inte kolla könet. Tycker det är lite av grejen, att det blir en överraskning????. Hur gör ni? När har du bf? Mår bra?
  • Paue82
    Paue82 skrev 2015-12-14 20:15:26 följande:
    Ja verkligen spännande!! Nej vi kommer inte kolla könet. Tycker det är lite av grejen, att det blir en överraskning????. Hur gör ni? När har du bf? Mår bra?
    Oj, massa frågetecken efter överraskning var inte meningen!
  • Paue82
    ElinB86 skrev 2015-12-21 07:21:22 följande:
    Jo vi har bestämt oss för att kolla, om det går att se =) Är alldeles för nyfikna! Vi har bf 21/5 men det kan ju ändras nu då, vi får se. Jag har mått hyfsat bra hela graviditeten hittills så jag ska absolut inte klaga! Du då?
    Jag har och mår väldigt bra! Fått lite ont i huvudet bara, var och varannan dag, vet inte om det beror på graviditeten el inte. Började äta järntabletter för två veckor sedan för att se om det hjälper. Än så länge märker jag ingen skillnad..

Idag blir det spännande med ultraljudet! Längtar:)!!

Jag äter också "gravid".
Svar på tråden Första barnet maj/juni 2016