Inlägg från: Änglavakt89 |Visa alla inlägg
  • Änglavakt89

BF juni/juli

Hej alla hoppas de e ok att jag hoppar in här! Plussade i dag och har bf 12/7 eller 13/7. Fick missfall för 1 månad sen i v5+2 och inte hunnit få mens i mellan så är super orolig att det ska bli det denna gången med! Har en dotter på snart 1.5 år född juni 14 sedan tidigare. Med henne blev det dock ks då hon låg i säte så hoppas att det ska bli en vaginalt förlossning denna gång om nu allt går som det ska! Så man kan se mig som en förstföderska iaf på det viset! Är 26 år och bor i Nyköping

• Änglavakt89
    En del av oss skrev 2015-11-06 07:45:08 följande:

[quote=75966088][quote-nick]Änglavakt89 skrev 2015-11-05 22:59:08 följande:[/quote-nick]

Hej alla hoppas de e ok att jag hoppar in här! Plussade i dag och har bf 12/7 eller 13/7. Fick missfall för 1 månad sen i v5+2 och inte hunnit få mens i mellan så är super orolig att det ska bli det denna gången med! Har en dotter på snart 1.5 år född juni 14 sedan tidigare. Med henne blev det dock ks då hon låg i säte så hoppas att det ska bli en vaginalt förlossning denna gång om nu allt går som det ska! Så man kan se mig som en förstföderska iaf på det viset! Är 26 år och bor i Nyköping

[/

Välkommen och grattis!

Det kommer dock inte stå i din mvc journal att du är förstföderska för ett barn innan även om det förlöstes med kejsarsnitt så säger man inte förstföderska om nästa barn föds vaginalt eftersom livmodern burit ett barn förut och det påverkar lika mycket inuti kroppen som du skulle fött barnet vaginalt som livmoder, bäckenet etc.

Menade mer med nervositet och smärtlindring osv! Vet ingenting och är super nervös o måste läsa på! Var mer så jag tänkte att ja är som en förstföderska
  • Änglavakt89

Jag tar 2 fragmin sprutor dagligen vid graviditet samt tom 6 mån efter pga tidigare lungemboli :/

• Änglavakt89
    Y o L o skrev 2015-11-10 21:28:27 följande:

Oj låter jobbigt. Tar du dem i låren då? Har du konstanta blåmärken eller är det bara något en ovan får? Fick ta sprutor två veckor efter KS, hela låren var blåa. :/

Tar dem i magen då det ej gör lika ont samt att man inte blir lika blå! Man varvar varje sluta om sidan av naveln! Dock inte jätte roligt när magen sedan är utspänd av kalakulan. Sist tog jag sista månaden i låret eller skinkan eller typ sidfläsket man man fuck tag på nått haha :) Ush hatar dom
Svar på tråden BF juni/juli