DLR skrev 2015-11-18 15:42:40 följande:
Jag brukade känna frustration över mitt PMS som är väldigt besvärlig. Väldigt lik bipoläras berg och dal bana. Den här graviditeten visade mig att mitt PMS har inget jämfört med dessa gravid hormoner. Tycker synd om min sambo. Och mig själv haha!
Jag är så sjukt känslig och det går upp och ner snabbt! Lite läskigt!
Frusen är jag med! Extremt frusen skulle jag säga. Knappt så lager på lager räcker. Börjar undra hur jag ska klara av vintern :(
Brösten känner jag knappt av. Ungefär som du beskriver det. Och när jag var gravid med min son var det tvärtom.
Gud vad skönt att jag inte är ensam om det! Haha! Även om det inte är kul för dig såklart ????
Har oxå ett jäkla humör vid pms men detta är helt galet! Känns som jag antingen gråter eller halvskriker över något :/ undrar när det tar slut?
Den där frusenheten, mest om fötter och fingrar på dagen, på kvällen är det överallt. Och ändå är det inte så kallt ute.
Får väl försöka intala mig själv att mini mår bra tills nästa onsdag så vi verkligen får se!
Erfarenheterna är inte bra så för att inte bli lika överraskad och hjärtskärande ledsen ännu en gång så känns det "smartare" att inte ta det lilla miraklet för givet.