BF juni/juli
Hej!
Jag är i vecka sex och skulle gärna vilja följas åt med flera andra gravida.
Vi bor i Stockholm och har en dotter som är född i feb 2014. Hon älskar bebisar, så vi får se hur det blir när hon får en egen :)
Hej!
Jag är i vecka sex och skulle gärna vilja följas åt med flera andra gravida.
Vi bor i Stockholm och har en dotter som är född i feb 2014. Hon älskar bebisar, så vi får se hur det blir när hon får en egen :)
Va kul, jag har också en dotter född feb -14. Var går du på Mvc? Hur mår du?
Jag går på Mvc Liljeholmen, bor i närheten o jobbar i närheten så det är smidigast. Jag vet inte riktigt bf, men ska jag gissa så 1 juli. Får se va de kommer fram till på kub. Var bor du någonstans?
Förutom att jag är sjuk just nu har jag mått kanonbra, känt mig ogravid. Mådde illa mycket med dottern så tacksam varje dag jag slipper må illa nu.
Är du spänd på om det blir en syster eller bror? Det är vi iaf, spånar namn o håller på :)
Ja jag var sjukskriven från v 18 nånting pga foglossning så jag hoppas att slippa det denna gång. Hur ska jag kunna ta hand om en tvååring om jag inte kan röra mig knappt!
Jag är jättenyfiken på vilket kön, så om det går så absolut. Vi fick aldrig ett helt klart besked m dottern o det var spännande men vill gärna veta.
Jag funderar i samma banor, hur ska man räcka till?
Godis och snacks går inte ner här och det märks på vågen tappat 3 kg pga illamåendet och det bara på 1 vecka.
VUL gick bra fick se en liten på 13.6 mm och ett hjärta som slog. Så lättad och glad, helt underbart.
Haha vi verkar ha lika erfarenheter. Jag känner exakt som du, tänk va gulligt med en tjej till men samtidgt kul att få en son, som kanske blir en liten kopia av sin far! Fast iofs är dottern en kopia av sin pappa som liten så en ev. son kanske blir lik mig :)
Hur tänker du, och ni andra med barn, kring att förklara detta med syskon? Hur förklarar man för en tvååring om ett syskon, sen när magen syns?